הבעל גידף, האישה נקמה. ליל הסדר התפוצץ

צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת
צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת

הבעל גידף את הוריו, כי סירבו לעזור לו כלכלית, ליל הסדר בסכנה… אשתו ניצלה את המצב הקליטה את בעלה והבהירה: באווירה שנוצרה אני חוגגת עם הורי את הסדר

ליל הסדר בפתח ואיתו המחלוקות המשפחתיות. בני הזוג ניהלו אורח חיים שיגרתי. הם מגדלים יחד שלושה ילדים ומתפרנסים יחד מעל 100 אלף שקלים בחודש. הבעל כעורך דין האישה כרופאה. ולמרות מצבם הכלכלי הטוב, נקלעו לקשיים כספיים ולאחרונה פנה הבעל להוריו וביקש סיוע. הם סירבו בנימוק כי הוא מנהל אורח חיים פזרני.

הבעל כעס מאד, טילפן לאשתו וסיפר לה על המריבה ואז גידף אותם בפניה. "יש לי אבא קמצן חולני, איש רע, טיפש, אלים, ומרגיז". הוא רק לא ידע שהשיחה על שלל העלבונות והקללות, אותה קיים עם אשתו, היתה מוקלטת מתחילתה ועד סופה.

האישה, לדבריי הבעל ניצלה את המתיחות עם הוריו והבהירה כי השנה בגלל המתח שנוצר והעלבונות שהטיח לאחר שסירבו לעזור לנו כלכלית דרשה לחגוג את החג עם הוריה. הבעל סירב.
באמצעות עורכת הדין שרין סולן הוא טען כי הניסיון של אשתו לנצל את המצב שנוצר עם הוריו, הוא ניסיון ציני לפרק מסורת של שנים, שבה אנו עושים סדר וראש השנה אצל הורי כי אני בן יחיד. האישה טוענת: "הורי לא ראו אותנו שנתיים בגלל הקורונה. ואחותי מגיעה מחו"ל ולכן בנוסף למתח מול הורי בעלי, חשבתי שנכון שנחגוג אצל הורי". הבעל סירב למרות ניסיונות השכנוע של אשתו.

בשלב הזה איימה האישה על בעלה כי תשלח את ההקלטה להוריו שישמעו איך קילל אותם מאחרי גבם בשיחת טלפון. הוא לא נכנע וההקלטה נשלחה. בתגובה ביטלו הוריו את ההזמנה.

הבעל הפגוע הורה לעו"ד סולן לפתוח תיק יישוב סיכסוך וביקש צו שיאסור על האישה לקחת את ילדיהם לחגוג אצל הוריה. הוא דורש מבית המשפט להורות לאישה להערך לחגוג את הסדר בבית. האישה הבהירה כי שום צו לא ימנע ממנה לחגוג אצל הוריה. "אם יהיה צו כזה, אעבור להתגורר שם מיד", איימה על בעלה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.