"גם בצל המועקה, אנו ממשיכים לפעול למען הקהילה"

הרמת הכוסית לחג של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה וחברה קדישא הספרדית בעיר התקיימה בצל המלחמה יו"ר חברה קדישא החדש, יקי מרגלית, סקר את תוכניות החברה לתקופה הקרובה יו"ר הוועד, עו"ד יוסף גילאור: "הציבור בחיפה זקוק לנו"

חברי הנהלת ועד העדה היהודית ספרדית חיפה ציינו את חג הפסח, בצל המועקה אבל גם מתוך מחויבות עמוקה לעשייה ענפה למען הקהילה.

יקי מרגלית, שנכנס לפני מספר חודשים לתפקיד יו"ר חברה קדישא הספרדית חיפה, סקר את תוכניות החברה לתקופה הקרובה: "בכוונתנו לפנות לקהלי יעד נוספים ולאמץ טכנולוגיות חדשות. מצאתי בחברה אנשי מקצוע שמחויבים לעשייה ולשיפור השירות". מנכ"ל חברה קדישא, הרב יהודה קריספין, נשא דברים לכבוד פסח וחיבר את המסורת עתיקת היומין לימינו אנו. רב העדה היהודית ספרדית, הרב יוסף חיים פרץ, בירך אף הוא את הנוכחים.

יו"ר הוועד, עו"ד יוסף גילאור, תיאר את מורכבות המציאות בישראל 2024: "כולנו חווים תחושת מועקה בלתי נפסקת. למרות זאת, אנו מנסים לשמור על שגרה ככל האפשר. השליחות שלקחנו על עצמנו מחייבת אותנו להמשיך לפעול למען הקהילה, גם בצל המועקה, ואפילו ביתר שאת לנוכח הצורך העז של כלל הציבור בחיפה – הן הספרדי והן האשכנזי".

עוד נכחו באירוע יו"ר ועדת החינוך של הוועד, עו"ד בתיה חיימוב-רומן, חברי ההנהלה נתי עקיבא ומוני צפריר, מזכירת הוועד לימור דהאן ומנכ"לית הבית הספרדי, נטעלי בן. המשתתפים נהנו מכיבוד עשיר, והביעו תקווה כי לאורך החג יישמר השקט כך שאפשר יהיה לציין אותו כהלכתו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.