בית המשפט לא מנע מהבעל להניח מיזרן כל ערב במרכז המטבח

עורכות הדין שרין סולן ומורן סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

הבעל סולק מחדר השינה של אשתו. בית המשפט לא מנע ממנו להניח מיזרן כל ערב במרכז המטבח. האישה: "תעצרו את בעלי מלעשות דברים שיישארו כצלקת בנפשם של ילדנו"

המאבק בין בני הזוג תושבי אחד הישובים היוקרתיים מצפון לתל אביב, אמור היה להסתיים בגירושין כמעט שיגרתים אחרי שבני הזוג הסכימו על חלוקת הרכוש השווה כמה עשרות מיליונים, כולם אגב, נצברו יחד אחרי שנישאו, אבל הדרמה שהתפתחה במהלך הדרך, על כזו טרם שמעתם.

מדובר בזוג בתחילת שנות הארבעים לחייהם, נשואים כבר 18 שנים ולהם שלושה ילדים, כולם קטינים. הבכור בן 14. האישה גילתה לאחרונה כי בעלה בוגד בה באופן סידרתי וביקשה להתגרש. הבעל הסכים, אבל הכחיש את הבגידות. השניים התדיינו בבית משפט למשפחה והסכימו כמעט על הכל. בשלב מסוים האישה החליטה לבקש צו שיחייב את בעלה לעזוב את הבית. באמצעות עורכת הדין שרין סולן היא טענה בין היתר כי היא לא מוכנה לקבל את בעלה בחדר השינה שלה אחרי שהוא נעדר לילות מהבית.

במהלך הדיון הכחיש הבעל כי הוא נעדר בגלל שהוא עם אישה אחרת וטען כי הוא עושה זאת בגלל אילוצים של העבודה. "אתה לא רופא ולא נהג מונית וגם לא שומר בחניון שיש לך משמרות לילה ולכן אתה לא צריך להעדר מהבית…" הטיחה בפניו במהלך הדיון.

השופטת בדיון קבעה כי הבעל לא יורחק מהבית מאחר ובני הזוג לפני גירושים ועד כה הם הסתדרו, אבל אסרה עליו בצו להכנס לחדר השינה. האישה נאותה לפשרה. עו"ד סולן הדגישה כי למרות הבגידות של הבעל האישה מוכנה לשלום בית בתנאי שבעלה יוכיח נאמנות ויחדל לצאת בלילות לבילויים מפוקפקים.

הבעל כעס מאד על הצו וכמחאה הניח כל לילה מזרן במרכז המטבח ושם בילה את הלילות. הדרמה הזו בנוכחות הילדים הכעיסה מאד את האישה שדרשה בפניה נרגשת מבית המשפט: "תעצרו את בעלי מלעשות דברים שיישארו כצלקת בנפשם של ילדנו". בני משפחתו של הבעל הטיחו בפני האישה כי היא עושה הכל לנשל אותו מרכושו ולכן המציאה את נושא הבגידות.

כאמור בית המשפט לא התערב והשאיר את הצו בעינו, צו האוסר על הבעל להכנס לחדר השינה של בני הזוג. הבעל הסכים להעביר את המיזרן מהמטבח לחצר ביתם, שם הוא מעביר את הלילות כבר כמה שבועות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.