השקת נגררות הפנינג לכל המשפחה של ידידים • לייזי שטרן, סמנכ"ל ידידים: "אנו רואים בבני המשפחה חלק בלתי נפרד ממערך ההתנדבות"

קרדיט צילום: אוראל עזרא | ידידים
קרדיט צילום: אוראל עזרא | ידידים

במהלך ערב ההוקרה למנהלי ארגון ידידים שנערך בשבוע שעבר לכבוד חג הפסח, הושקו ארבע נגררות הפנינג מיוחדות שישמשו את ארבעת מחוזות הארגון. נגררת ההפנינג ישמשו את מנהלי המחוזות, המרחבים והסניפים לאירועים ולימי גיבוש משפחתיים, והן כוללות בתוכן ציוד רב, בין השאר: מתנפחים, גנרטור, מפוחים, מכונות ברד, סוכר, נקניקיות ופופקורן, ועוד.

בגזרת הסרט של השקת הנגררות כובדו מנהלי המחוזות בידידים. יחד איתם כובד גם דדי שמחי – תא"ל אלוף במיל' ורב-טפסר בכבאות והצלה בדימוס, ששכל את בנו גיא ז"ל במהלך הקרבות בשביעי באוקטובר, כאות הוקרה והערכה על השמחה, המשפחתיות והאופטימיות אותו הוא ומשפחתו נושאים לכל מקום על אף האבדה הגדולה כצוואת בנו ביומנו האישי "להמשיך להתקדם – תמיד", וכדגל משמעותי במערכה האזרחית הישראלית.

לייזי שטרן – סמנכ"ל ידידים: "בידידים חשוב לנו מאוד החיבור שיש למשפחה עם עולם ההתנדבות. נגררות ההפנינג יהיו דרך משמחת ומשחררת לבני המשפחות שכל כך תומכות בנו. אנחנו רואים במשפחות כחלק בלתי נפרד ממערכת ההתנדבות העוצמתית של ידידים, ומהלך זה יהווה הערכה והוקרה לנשים, לבעלים, לילדיהם ולכל בני המשפחה, כחלק מעוגן אזרחי לכלל אזרחי ישראל בשגרה ובחירום."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.