חיפה נקיה – אין זו הגדה

פוזיציה

מינהל התפעול של עיריית חיפה נערך בימים אלה במלוא המרץ לניקיון העיר לקראת החג הפסח. עובדי התברואה, הניקיון ושאר המחלקות התפעוליות עובדים מסביב לשעון, במשמרות מתוגברות, על מנת לסיים את מבצע הניקיון עד לכניסת החג

במינהל התפעול של עיריית חיפה נמשכות ההכנות לקראת חג הפסח. עובדי מחלקות התברואה, הניקיון והגינון פועלים בימים האחרונים מסביב לשעון, במשמרות מתוגברות, על מנת להספיק לנקות את רחובות העיר, עד למועד כניסת החג.
במסגרת העבודות מפנים העובדים גזם ופסולת, שהוצאה על-ידי תושבים מבתיהם, תוך סיוע במנופים ובמשאיות-דחס, מטאטאים ושוטפים את הכבישים והמדרכות ומקשטים את העיר במרבדי פרחים עונתיים מרהיבים בצירי תנועה, בכיכרות וברחבות ציבוריות.

מבצע הניקיון, שהחל כבר בשבוע שעבר, יגיע לשיאו השבוע ויסתיים ביום שני הבא, ערב חג הפסח.

על-פי ניסיון העבר, במהלך הימים הקודמים לחג מפנים עובדי האגף התברואה העירוני קרוב ל-800 טון פסולת מידי יום, לעומת כ-500 טון בשאר הימים.

כמידי שנה, ינקו עובדי אגף התברואה במוצאי השבת שלפני החג את מתחם שוק תלפיות. לשם כך, יעשו העובדים שימוש במטאטאים ידניים ובמכונות שטיפה המייצרות לחץ גבוה. בעזרת כל אלה ינקו הפועלים את מדרכות השוק, כך שראשוני הלקוחות שיגיעו להשלים את קניותיהם האחרונות לחג, יוכלו ליהנות ממתחם נקי ומצוחצח.
במהלך ימי חול המועד, בהם צפויים לבקר בחיפה אלפי משפחות באירועים השונים המתקיימים בעיר, ימשיכו עובדי אגף התברואה לעבוד במשמרות מתוגברות וישמרו על ניקיון העיר, על מנת לאפשר לכל תושבי העיר ולאורחיהם ליהנות מחופשת החג.

ביום שני הבא, 22.4, ערב חג הפסח, תציב העירייה בשעות הבוקר המוקדמות כ-150 חביות לשריפת חמץ, במטרה לאפשר לתושבי העיר לקיים את מצוות ביעור החמץ, תוך שמירה על כללי הבטיחות (מניעת שריפות) וניקיון העיר, והן תיאספנה עד השעה 12:00 בצהריים באותו היום. מצ"ב רשימת המיקומים בהם תוצבנה החביות.

יונה יהב, ראש עיריית חיפה:"חג הפסח, הבא עלינו לטובה, הוא חג של פריחה, של התחדשות ושל התחלות חדשות. השנה שמנו דגש מיוחד על נושא ניקיון העיר ופעלנו במשמרות מתוגברות, על מנת להביא אותה לרמת ניקיון נאותה, כראוי לעיר היפה ביותר בישראל. ברצוני לאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח וכשר ולייחל לשחרורם הקרוב וליציאתם המהירה של כל חטופינו לחירות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.