נחנך נמל עכו ששופץ בעלות של כ-30 מיליון ₪

גוזרים סרט לנמל החדש בעכו צילומים: דוברות עיריית עכו
גוזרים סרט לנמל החדש בעכו צילומים: דוברות עיריית עכו

שר התיירות חיים כץ ביקר בסוף השבוע שעבר בעכו ויחד עם ראש העיר שמעון לנקרי חנכו את הנמל ששופץ בעלות של כ-30 מיליוני שקלים וכן את טיילת נפוליאון. באירוע השתתפו גם מנכ״ל עיריית עכו, יניב אשור ומנכ״ל החברה לפיתוח עכו העתיקה יובל פורת.

השר סייר בהמשך בחאן אל עומדאן ועמד מקרוב על בנייתו של אחד המלונות היוקרתיים שמוקם בימים אלה בחאן. כמו כן, סייר השר באתרים התיירותיים, התרשם מהתפתחותה של העיר והבטיח לסייע לה בקידום התיירות.

במהלך הפגישה עם השר הציג ראש העיר את מיצג התלת מימד שצפוי לקום במצודה הצלבנית הכולל חוויה רב חושית המשלבת אמצעים ויזואליים ומוסיקליים. לנקרי ביקש מהשר לסייע בין השאר בתקצוב עבור השלמת פרויקט טיילת הארגמן והחוף הדרומי, פריסת תשתית wifi במרחב הציבורי וכן לסייע בתחזוקה שוטפת וניקיון של העיר העתיקה.

במהלך חנוכת הנמל אמר ראש העיר, שמעון לנקרי: "חידוש הנמל הוא אחד מיצירות המופת היפות ביותר בעיר עכו. אני מודה למשרד התיירות שהוביל את המיזם ודאג לנקודות תצפית בנמל, מקומות ישיבה ומקום לדייגים. הנמל מרים את קרנה של מדינת ישראל ואני שמח שמשרד התיירות בראשות השר כץ קידמו את הפרויקט".

שר התיירות: "עכו היא עיר תיירותית עם פוטנציאל אדיר ואנחנו נשקיע, נפתח ונעשה כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לה. תודה לך שמעון על מה שעשית לעכו ולמדינת ישראל".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.