האישה רצתה שעון קיר לחדר, הבעל רכש לה שני שעונים

שעון קיר
שעון קיר

"עכשיו תדעי מתי לקום בבוקר ומתי לחזור הביתה", אמר לה הבעל בחיוך… ואז היא סיפרה לעורכת הדין סולן, מה עומד מאחרי "הדאגה" המוגזמת לעמידה בזמנים

המקרה שלפנינו הדהים אפילו את עורכי הדין שעוסקים בתחום. בני הזוג שנישאו לפני יותר מעשור והביאו שני ילדים לעולם, משתכרים יחד סכום של שבע ספרות בשנה. הבעל כעורך דין, האישה כבעלת משרד רואה חשבון תוסס.

במהלך שנות הנישואין הראשונות, מספרת האישה, לעורכי הדין שרין ואורן סולן, הבעל נהג להגיע הביתה אחרי העבודה, ממש עם החשיכה. "הוא לא היה נכנס הביתה לפני שבע שמונה בערב. בשנים האחרונות הרחבתי את העסק שלי וצירפתי עוד חמישה עובדים ביניהם שלושה רואי חשבון חדשים", סיפרה.

לדבריה בשלוש השנים האחרונות היא דאגה למטפלת לילדים וגם היא היתה נכנסת הביתה לא לפני שמונה בערב. הבעל לא ממש אהב את זה. הוא הפציר באשתו לעשות כמוהו, להתחיל מוקדם בבוקר את יום העבודה ולסיים אותו סביב חמש שש לפנות ערב.

"אני חייבת שעון גדול בחדר", אמרה לבעלה, "כדי להתעורר בזמן ולהתחיל מוקדם את יום העבודה". הבעל רכש לה שעון קיר גדול לחדר השינה ושעון קיר לא פחות גדול הוא רכש עבורה גם למשרד שלה. "עכשיו תדעי מתי לקום בבוקר ומתי לחזור הביתה", הוא אמר לי בחיוך… ואז היא סיפרה לעורכת הדין סולן, מה עומד מאחרי "הדאגה" המוגזמת לעמידה בזמנים.

הבעל, כך מסתבר, התקין מצלמה זעירה בתוך השעון, שהופעלה מרחוק, ותיעדה את הפגישות העבודה של אשתו , אחרי חודשים ספורים הסתבר שלא היו שם רק פגישות עבודה. לבד מההחלטה להתגרש מבקשת האישה על פי עצת עורכי דינה לתבוע את בעלה על חדירה לפרטיות ופגיעה בשמה כרואת חשבון מול הלקוחות שלה.

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי בעלה יכול היה לעקוב אחר בכל מקום "אבל לא במשרד". היא הסבירה: "לצלם פגישות עבודה במשרד, גם אם אחת מהפגישות הרבות לאורך חצי שנה היתה פגישה רומנטית זו פגיעה בפרטיות הלקוחות ופגיעה באמינות המשרד שמחויב לשמירה על סודיות מוחלטת מול הלקוחות".

הבעל הודה במהלך פגישות ישוב הסכסוך שכשלו כי צילם את המתרחש בתוך המשרד, וכעת הוא עשוי לשלם על המעקב שלו ביוקר רב. בני הזוג עברו להתדיינות בבית המשפט למשפחה. האישה התובעת מבעלה פיצויים של מיליוני שקלים על פגיעה במטה לחמה.  

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.