עוד שבוע של הישגים לספורטאים בנהריה

חניכי מועדון הג׳ו ג׳יטסו של אילן תורג׳מן בעיר זכו באליפות אירופה בצרפת
צילומים: עיריית נהריה

21 גביעים ומדליות לספורטאיות והספורטאים הנהריינים בג'יו ג'יטסו, ריקוד, קראטה, שיט וקיקבוקס. הישגים אישיים וקבוצתיים מרשימים!

חניכי מועדון הג׳ו ג׳יטסו של אילן תורג׳מן בעיר זכו באליפות אירופה בצרפת: עידן אטלי בן ה-14 זכה במדליית זהב בקטגוריה של עד גיל 16 במשקל 55 ק"ג וריף סנה בת ה-17 שזכתה במדליית ארד בקטגוריה של עד גיל 21 במשקל 48 ק"ג.

רקדניות הסטודיו של ליטל שוטיג שפועלות במסגרת המרכזים הקהילתיים- מתנ"ס נהריה הביאו הישגים והרבה כבוד כשהנבחרת הצעירה (גילאי 8-9) סיימה במקום השני והנבחרת הבוגרת (גילאי 15-18) סיימה במקום השלישי בשלב המוקדמות של אליפות העולם ויצאו לייצג את מדינת ישראל והעיר נהריה באליפות העולם בריקוד שתתקיים בחודש יולי בפורטוגל. באליפות העולם ישתתפו שתי נבחרות נוספות מהעיר: חניכות הסטודיו לריקוד של ענבל חסון ונבחרת 'Show It' של המרכזים הקהילתיים בניהולה של נאוה טטרואשוילי ש-11 מחניכותיה זכו במקום הראשון בתחרות הריקוד הארצית.

חניכי מועדון 'קיוקושין-קאן קראטה נהריה' השתתפו באליפות ישראל full contact karate אשר נערכה בראשון לציון בהשתתפות 15 מועדונים וכ-250 ספורטאים מכל רחבי הארץ. הנהריינים חזרו הביתה עם 11 מדליות: 4 מדליות זהב (נועה גרשביץ׳, אדם מלניקוב, מייק קרבקוב, דנילה גלדון), 4 מדליות כסף (מטביי גנידנקו, טימור קוחרוק, דוד רוס ואווה חוטקין) ו-3 מדליות ארד (סבלי פולובנקו, טימור דמיאננקו ואיליה ברשוב). את החניכים ליווה ומלווה סנסיי מקסים גרשביץ׳.

ארבע מדליות זהב לנהריינים גם באליפות ישראל בקיקבוקס: אור משה, אור בוג'ו, אושר סבג ואורי סבג ממועדון ׳הלוחם והרוח׳ של המאמן דרור וולרד שזכו במקומות הראשונים בקטגוריות השונות באליפות ישראל בקיקבוקס שהתקיימה בשבוע שעבר.

הישגים רבים נרשמו גם בים ולא רק באולמות הספורט: בתחרויות גלשנים ושיוט באילת זכו טימור צ'יפושטנוב שסיים במקום הראשון בדגם אופטימיסט, נוגה דידי שסיימה שנייה בדגם ביק 4, שחר גרונפלד שסיימה שנייה בדגם ביק 7.8 ועידן מליכין שסיים במקום הרביעי בדגם האופטימיסט. את החניכים ליווה המאמן כפיר דולנר ממועדון ימיה הפועל נהריה.
ראש עיריית נהריה רונן מרלי: "אנחנו משקיעים רבות בתחום החינוך ולענפי הספורט האישיים והקבוצתיים יש חלק חשוב בחינוך של הילדות והילדים שלנו. אנחנו רואים את ההישגים הרבים ומתרגשים יחד עם הילדים והנערים האלופים שלנו. ישר כוח להורים שמלווים אותם כל השנה יחד עם הצוותים המקצועיים. הילדות והילדים האלו מביאים כבוד וגאווה גדולה לעיר שלנו ולמדינת ישראל ואני מאחל להם הצלחה גם בתחרויות הבאות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.