בנהריה לא פוסחים על אף סוללה

מפעילות עירונית שמובילה עיריית נהריה בשיתוף תאגיד מ.א.י לקידום איסוף ומחזור פסולת,
צילומים: עיריית נהריה

כחלק מפעילות עירונית שמובילה עיריית נהריה בשיתוף תאגיד מ.א.י לקידום איסוף ומחזור פסולת, הוחלט לקראת חג הפסח המתקרב לצאת במבצע לאיסוף סוללות בבתי הספר היסודיים בעיר

מדי שנה מושלכות במדינת ישראל מאות טונות של סוללות מזהמות המכילות חומרים רעילים כגון: ליתיום, עופרת ואבץ. סוללות המושלכות לפחים הרגילים מוטמנות באדמה ללא טיפול ומחזור ומובילות לזיהום הסביבה, החי, הצומח והאדם יחד עם בזבוז משאבי טבע יקרים. כחלק מפעילות שמקיימת עיריית נהריה יחד עם תאגיד המחזור מ.א.י, חולקו לאלפי תלמידות ותלמידים בבתי הספר היסודיים בעיר שקיות לאיסוף סוללות במטרה להגביר את המודעות ולמנוע השלכתן לפחי האשפה הרגילים.

הפעילות הייחודית שנקראת ״לא פוסחים על אף סוללה״ נועדה להעלות את המודעות בקרב הילדים ודרכם לכל בני המשפחה על הצורך בהפחתת כמויות הפסולת הרעילה ובחשיבות המחזור שלה. לאחר האיסוף יביאו התלמידים את שקיות המחזור למוקדי האיסוף בבתי הספר ומשם יעברו לטיפול מרוכז של התאגיד.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי:״בשנים האחרונות הגברנו את שיתופי הפעולה עם תאגידי המחזור השונים כחלק מהעלאת המודעות של התושבים: ילדים ומבוגרים כאחד לחשיבות השמירה על הסביבה שלנו. לילדות והילדים, דור העתיד יש חשיבות רבה בהובלת התחום הסביבתי ואני מברך על המיזם הערכי הזה שהושק השבוע״.

צילום: עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.