עונת הקרוזים הגדולה אי פעם יוצאת לדרך

עונת הקרוזים הגדולה אי פעם יוצאת לדרך

עונת ההפלגות מנמל חיפה התחילה אתמול (חמישי) והיא תהיה גדולה מאי פעם. כמות שיא של 150 הפלגות קרוז יצאו השנה מחיפה ועליהן יפליגו גם ישראלים וגם תיירים מרחבי העולם שיגיעו בטיסות לישראל ובתום סיור בארץ יעלו להפלגות בנמל חיפה. בנוסף, צפויים להגיע לחיפה כ-200 אלף תיירים בהפלגות שיגיעו לישראל מיעדים שונים ברחבי מזרח הים התיכון, ובסך הכל מצפים בנמל חיפה לכ-600 אלף נוסעים ותיירים בשנת 2023, גידול של למעלה מ-70% ביחס לשנת 2022 שהיתה גם היא שנת שיא של כל הזמנים.
את העונה התחילה אתמול (חמישי) חברת מנו ספנות עם אוניית הפאר ״קראון איריס״ המשודרגת, שכמידי שנה מציעה שלל הפלגות ברחבי הים התיכון באורכי הפלגה שונים. הפלגותיה של מנו ספנות ימשיכו מנמל חיפה, בדרך כלל פעמיים בשבוע, עד לחודש נובמבר. זו הפעם הראשונה מאז 2019 שמנו ספנות פותחת עונה עוד לפני חג הפסח.
בעוד כחודש יצטרפו למנו ספנות גם MSC ורויאל קריביאן שיציאו באופן קבוע הפלגות מנמל חיפה. בסך הכל תשע חברות שונות יציעו השנה הפלגות מחיפה, ובסך הכל שלושים מותגי קרוז שונים יפקדו השנה את נמל חיפה, גם נתון זה גבוה מאי פעם.
פירוט מלא של הפלגות הקרוזים מנמל חיפה ניתן למצוא באתר האינטרנט של הנמל בדף ״לוח הפלגות״.

מנדי זלצמן מנכ״ל חברת נמל חיפה: ״אנו נרגשים לראות את הקראון איריס של מנו ספנות מתחילה עונה חדשה, ואני מברך את משה מנו שמצליח להעניק מידי שנה חוויות בלתי נשכחות לעשרות אלפי ישראלים. נמל חיפה מחוייב להמשיך ולפתח את תחום הפלגות הקרוזים הן כחלק מהתוכנית האסטרטגית של רוכשי הנמל קבוצת אדאני-גדות לפיתוח נמל חיפה, והן למען העיר חיפה ולמען כלכלת ישראל״.

קרדיט צילום רחפן: גיאודרונס
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.