כותרת: מנצ'סטר יונייטד החתימה מגן ב-50 מיליון ליש"ט

משנה: מגן קריסטל פאלאס ארון ואן-ביסאקה הגשים חלום אחרי שהיה אוהד של השדים האדומים בילדותו. הוא השחקן החמישי הכי יקר בתולדות המועדון. אוהדי הקבוצה יכולה להתעודד
יעקב זיו
רכש ראשון גדול בפרמיירליג לפחות כספית אחרי שארון ואן-ביסקה הוצג כשחקן החדש של מנצ'סטר יונייטד ששילמה עליו לקריסטל פאלאס 50 מיליון ליש"ט (45+5 במשתנים).
המנג'ר אולה גונאר סולשיאר אמר עליו: "הוא אחד משחקני ההגנה המתקדמים בפרמיירליג. הוא צעיר, רוצה ללמוד ורעב להצלחה. יש לו כישרון ואתיקה הנכונה לעבוד קשה. הוא בדיוק מסוג השחקנים שחיפשנו כדי לקדם את המשחק שלנו בהגנה. מאושר שהוא חתם אצלנו".
ואן-ביסאקה ירוויח 80 אלף ליש"ט לשבוע אחרי שחתם לחמש שנים עם אופציה לשש. "זו הרגשה נפלאה וכבוד גדול לקרוא לעצמי שחקן של מנצ'סטר יונייטד. אני לוקח חופשה קטנה אחרי אליפות אירופה עד גיל 21, אבל כבר לא יכול לחכות לאימון הראשון עם יונייטד". ואן-ביסקה כבר הראה ברשתות החברתיות שהוא אוהד יונייטד מאז שהיה ילד.
הוא הפך לשחקן החמישי הכי יקר שנרכש עבור מנצ'סטר יונייטד ורק פול פוגבה (89 מיליון ליש"ט), רומלו לוקאקו (75), אנחל די מאריה (59.7) ופרד (52) עלו יותר.
כמה פרטים על הילד המוכשר בן ה-21. הוא נולד בלונדון וגדל באקדמיה של פאלאס שאיתרה אותו בגיל 11 בקבוצה קטנה בלונדון אחרי שהתאמן ושיחק 6 שנים מגיל 5 באותה קבוצה בשם "ג'וניור עילית". השחקן הקודם שהגיע מפאלאס ליונייטד היה ווילפרד זאהה הרכש האחרון של אלכס פרגוסון שלא ממש הצליח בקבוצה ונאלץ לעזוב ולחזור לפאלאס. הוריו ממוצא קונגולזי והוא הספיק לשחק בנבחרת קונגו הצעירה, אבל מכן שינה דעתו ועבר לשחק בנבחרת אנגליה הצעירה. הוא שיחק בנבחרות אנגליה עד גיל 20 ו-21. עוד לא זומן לבוגרים. בפברואר 2018 שיחק את הבכורה שלו בפאלאס לאחר שמשבר פציעות קשה בקבוצה אילץ את רוי הודג'סון לשלוח אותו לכר הדשא.
ההצלחה שלו היתה מסחררת והוא נבחר לשחקן השנה בעונה האחרונה של פאלאס. ביסאקה העיד על עצמו שהוא יכול לשחק באגפים כמגן-תוקף וגם כמספר 10. יש לו משפחה בקונגו והוא מתייחס לקונגו כמדינה שלו, אבל הוא ידע שבאנגליה יוכל להתקדם ולהתפרסם הרבה יותר אם ישחק בנבחרת הצעירה שלה.
צילום: האתר הרשמי של יונייטד
www.facebook.com/Zelazo11

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.