אבישג טורק שחיינית מאומצת של ספידו היא הראשונה בישראל שסיימה את משחה הקפת מנהטן

 

אבישג טורק שחיינית מאומצת של ספידו היא הראשונה בישראל שסיימה את משחה הקפת מנהטן וסיימה את אתגר שלושת הכתרים לאחר קטלינה , לאמנש ועכשיו מנהטן.

את המשחה אבישג וספידו קידשו להעלאת המודעות למען ארגון בטרם למניעת טביעת ילדים במים בפרויקט "המציל האישי שלי".

הפרויקט נועד להכשיר הורים להיות המצילים האישיים של ילדיהם. 

 

אבישג קופמן טורק, השחיינית הישראלית הראשונה שצלחה את הלאמנש לבדה והישראלית הראשונה שצלחה את קטלינה הוסיפה  לרזומה המפואר שלה את הקפת מנהטן ובכך סיימה את האתגר היוקרתי בענף השחייה במים פתוחים ה-TRIPLE CROWNהכולל מעל ל-125 ק"מ. 

לאחר סיום אתגר זה אבישג מצטרפת לנבחרת שחיינים מצומצמת בעולם שהצליחה את האתגר והפכה לאדם הישראלי הראשון שסיים אותו.  אבישג קופמן טורק מאומצת על ידי ספידו ישראל לאורך כל האתגרים אותם היא מבצעת.

את המשחה אבישג וספידו קידשו להעלאת המודעות למען ארגון בטרם למניעת טביעת ילדים במים בפרויקט "המציל האישי שלי".

הפרויקט נועד להכשיר הורים להיות המצילים האישיים של ילדיהם.

לפי ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה בשנת 2019 טבעו למוות 6 ילדים, וזאת לפני שהחלה עונת הקיץ.

 

אבישג טורק: "אני גאה לשחות עם ספידו לאורך כל האתגרים אותם אני מבצעת ולהטעין את השחייה שלי במטרות משמעותיות שתורמות לחברה. מתחילת השנה ועד היום נהרגו בישראל 6 ילדים. אנו חייבים לשים לתופעה הזו סוף. כולי תקווה שבביצוע אתגר ה-TRIPLE CROWN נעלה את המודעות לנושא החשובה שפוגע בבתים רבים בישראל.

אילן בן דרור: "פרויקט המציל האישי, הוא פרויקט יקר ערך בשיתוף בטרם הנועד להכשיר את ההורים להיות המצילים האישיים של ילידיהם במטרה לצמצם את מספר הילדים שנפגשים מתאונות במים. אנו גאים ללוות את אבישג טורק, מאומצת המותג speedo מזה שנים רבות, וגאים בה על הדרך אותה היא שוחה".

 

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "טביעה היא גורם התמותה השני בשכיחותו מהיפגעות ילדים. בשנה שעברה היינו עדים לעלייה דרסטית במספר מקרי טביעות הילדים. ככל שיותר הורים יכירו כללי התנהגות בטוחה ליד מים, כך נוכל להציל יותר ילדים. אנו מברכים את אבישג  קופמן טורק על האתגר שלקחה על עצמה ומודים לה על העלאת המודעות לנושא".

 

צילום באדיבות ספידו  



Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.