איביץ' מבוקש בפאוק אחרי שמאמנה שעזב

מאמן מכבי תל אביב הוא אחד המועמדים להחליף את רזבאן לוצ'סקו שעזב את האלופה היוונית לטובת אימון אל הילאל. ביוון מדרגים את איביץ' כמועמד עם הסיכוי החמישי להגיע. האם הסרבי יעזוב את הצהובים?
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' נכלל ברשימת המועמדים להחליף את מאמן פאוק ראזבן לוצ'סקו שהודיע על כך שהוא עוזב לאמן את אל הילאל במפרץ הפרסי. איביץ' אימן בעבר את פאוק, אבל לפי סוכנויות ההימורים ביוון הוא מועמד רק ביחס של 1 ל-5 לאמן את הקבוצה. האם מכבי תל אביב תאבד את המאמן שלה שחתום על חוזה לעוד שנה?
לפי הסוכנויות שני המועמדים המובילים הם מאמנים לאטיניים. המועמד ביחס של 1 ל-1.6 הוא פבלו גרסיה מאמן הנוער כיום של פאוק ושחקן אורוגוואי לשעבר שבעבר שיחק בריאל מדריד ופאוק. השני הוא קיקו ראמירס הספרדי שכבר סיכם עם קסנטי היוונית, אבל פאוק קבוצה הרבה יותר קוסמת (יחס 1 ל-2.30). השלישי הוא האיטלקי מאסימו קאררה שאימן את ספרטק מוסקבה (2.50), הרביעי טריאנוס דלאס היווני (4.75) ושישי אחרי איביץ' מאריוס אוזונידיס (6).
www.facebook.com/Zelazo11
בפאוק כואבים את לכתו של לוצ'סקו ואומרים על השנתיים האחרונות בהן אימן: "אלה היו שנתיים גדולות". עוינה אחרונה פאוק זכתה עם המאמן הרומני באליפות.
צילום: sport24.gr

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.