נוף הגליל מוקירה את כחולי המדים

פוזיציה!
פוזיציה!

עיריית נוף הגליל חנכה השבוע את "כיכר השוטרים", כאות הערכה לכחולי המדים


הכיכר נחנכה בטקס חגיגי שהתקיים ביום ראשון השבוע, במעמד ראש העיר רונן פלוט, מפקד מחוז הצפון במשטרה ניצב שמעון לביא, מפקד מרחב העמקים תנ"צ שמעון בן שבו, מפקד תחנת משטרת נוף הגליל סנ"צ אסף מנצור, קצינים ושוטרים.

"כיכר השוטרים" הוקמה בסמיכות לתחנת המשטרה ומטה המרחב, במטרה להביע הערכה לעבודתם המסורה של השוטרים, העושים לילות כימים בשמירה על ביטחון האזרחים. ראש העיר, רונן פלוט, הסביר כי לצד הביקורת הנשמעת בימים אלה כלפי המשטרה, חשוב לזכור ולהוקיר את עבודתה הסיזיפית למען ביטחון האזרחים. "מצאנו לנכון דווקא בימים אלה להביע הערכתנו העמוקה לכל השוטרות והשוטרים, העושים מלאכת קודם למען ביטחוננו", אמר ראש העיר פלוט, וציין כי  עיתוי הקמת הכיכר איננו מקרי.
"אין לנו משטרה אחרת וגם אם לפעמים יש השגות על הדרך, אין מילימטר של ויכוח על ההקרבה והעבודה הקשה של שוטרות ושוטרי ישראל. לכן, דווקא עכשיו, נוף הגליל בוחרת להביע, באמצעות כיכר קטנה, את התודה הגדולה לאנשים שעושים ימים ולילות על מנת להבטיח את שלומינו, שעוזבים את בני משפחותיהם בשבתות ובחגים, שמסכנים את עצמם למען ביטחוננו".
מפקד מחוז הצפון, ניצב שמעון לביא, אמר: "במיוחד בתקופה הזאת, תקופה לא פשוטה שעוברת על משטרת ישראל, בעיקר בזירה התקשורתית, אני יכול בסיפוק רב ליהנות מפעילות השוטרים בכל הקשור בלחימה בפשיעה והביטחון האישי. שוטרי המחוז הצפוני סיכלו השבוע מספר אירועי רצח באופן ודאי, דקות ספורות לפני שהקורבן החזיר את נשמתו לבורא. השוטרים חותרים למטרה, פועלים באומץ, בנחישות, במקצועיות ובמוסריות". מפקד תחנת משטרת נוף הגליל, סנ"צ אסף מנצור, ציין בדבריו את שיתוף הפעולה המצוין של המשטרה עם העירייה בשמירה על ביטחון התושבים. "אנו מבקשים להודות לעירייה ולעומד בראשה על ההירתמות ולהזכיר לחברה הישראלית את תרומתה של המשטרה לביטחון אזרחי ישראל", אמר מפקד התחנה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.