האישה פרסמה בפייסבוק תמונה עם דגל רוסיה, בעלה האוקראיני מבקש צו הרחקה

עו"ד שרין סולן. צילום: אולגה סולן

המאבק בין בני הזוג שנחשף לפני שבוע עולה מדרגה. האישה ילידת רוסיה תומכת נלהבת בפוטין. הבעל אוקראיני, שמקבל קיצבה על שירותו הצבאי טוען: "אשתי מתגרה בי וזה מוביל אותנו למקומות לא טובים"

לפני שבוע סיפרנו לכם על בני זוג באמצע שנות השישים לחייהם שעלו ארצה יחד בשנות התשעים, נפגשו כאן בישראל והקימו משפחה לתפארת. הבעל אוקראיני במוצאו. האישה ילידת רוסיה. במהלך כל השנים היתה כאן אהבה גדולה עד לפני כחודש וחצי שהעימות בין פוטין לזלנסקי עלה מדרגה.

הבעל שכאמור שירת בצבא הרוסי עוד לפני נפילת בריה"מ ואף נפצע במהלך שירותו מקבל קיצבה מממשלת אוקראינה עד עצם היום הזה. לימים שני בני הזוג פיתחו קריירה, האישה כמהנדסת אלקטרוניקה במפעל ליצור רובוטים, הבעל לעומת זה מרצה בכיר וידוע בתחום מדעי החברה.

עורכות הדין שרין סולן ומורן סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

בשבוע האחרון עם פרוץ הקרובות הפך העימות בין בני הזוג לאלים. הבעל מגולל השבוע טענות קשות נגד אשתו. "היא נמנעת מלדבר איתי. היא מסרבת לנהל את הבית. היא מסתובבת עם החברות שלה וחוזרת מאוחר בלילות ובעיקר היא מתריסה נגדי". עו"ד סולן מספרת כי מעדותו של הבעל ההתרסה מתגרה ומעט מאיימת. לדבריו אשתו פרסמה בפייסבוק הפרטי שלה תמונות שלה עם דגלי רוסיה והיא מעלה פוסטים תומכים בפוטין.

הבעל הורה לעורכת הדין סולן לפנות לבית המשפט למשפחה ולבקש ממנו צו שיאסור עליה להתגרות בו באמצעות פוסטים ותמונות לוחמניות ומתגרות. עוד הוא יטען כי מצבו הנפשי קשה ולדברי עו"ד סולן הוא מצוי בסוג של מצב רגשי בעייתי שכן יש לו לא מעט חברים ובני משפחה שנותרו באוקראינה והוא חרד לשלומם.

עו"ד סולן הדגישה כי אם עד לפני כמה ימים הבעל רצה בשלום בית ולא סבר כי יש לפרק את התא המשפחתי, עכשיו הוא מבקש צו שיאסור עליה להתגרות בו וצו הרחקה. "אשתי מתגרה בי וזה מוביל אותנו למקומות לא טובים", הדגיש.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.