למען הסטודנטים בנוף הגליל

נוף הגליל סטודנטים
סטודנטים בנוף הגליל

ראש העיר נפגש עם  ראשי אגודת הסטודנטים במכללת עמק יזרעאל

בישיבה  דנו בצרכי הסטודנטים ובחנו דרכים נוספות להרחיב את שיתוף הפעולה הפורה

על רקע מדיניות העירייה לקדם ולחזק את אוכלוסיית הסטודנטים תושבי נוף הגליל, התקיימה ביום רביעי שעבר בלשכתו של ראש העיר, רונן פלוט, ישיבה עבודה מיוחדת עם  יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית עמק יזרעאל, לואיס קוגן. בישיבה השתתפו מנכ"ל האגודה  יגאל רבינוביץ' וראש מחלק השיווק והדוברות פז יגר. מטעם העירייה השתתפו ראש העיר רונן פלוט, מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין, מנכ"ל העירייה עדי מלכה ומנהל מרכז הצעירים יבגני קומרניצקי.

בפגישה העלה היו"ר לואיס קוגן, תושב נוף הגליל, נושאים שונים לטובת כלל הסטודנטים במכללה האקדמית ובתוכם כ-600 תושבי נוף הגליל. כמו כן נדונו שיתופי פעולה בין אגודת הסטודנטים והעירייה בתחום הספורט וקידום אירועי תרבות משותפים. בפגישה סוכם על המשך והרחבת שיתוף הפעולה בין אגודת הסטודנטים ועיריית נוף הגליל.

ראש העיר, רונן פלוט, אמר:  "מאז כניסתי לתפקיד הגדלנו משמעותית את כמות המלגות לסטודנטים  והרחבנו את סל הפעילויות שמציע  מרכז הצעירים. הסטודנטיות והסטודנטים של נוף הגליל הם העתיד של העיר וחלק בלתי נפרד מהצלחתה. אנו פועלים רבות במטרה לאפשר להם להתמקד בהצלחתם הלימודית והאישית וליצור מקומות תעסוקה מתקדמים בפארק ההיי-טק שמוקם בעיר ומספק מאות מקומות עבודה חדשים בתחומי המחקר, הפיתוח והטכנולוגיה המתקדמת". יו"ר אגודת הסטודנטים, לואיס קוגן, הודה על הנכונות והרצון הטוב של העירייה לסייע  ולקדם את טובת הסטודנטים במכללה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.