שר התיירות יואל רזבוזוב קיים סיור עבודה ראשון בנוף הגליל

שר התיירות בנוף הגליל

השר נחשף למיזמי התיירות הגדולים המתוכננים בעיר: הקמת בית מלון, רכבל מהר יונה להר תבור, טיילת ביער צ'רצ'יל ומתקן אומגה אקסטרים

שר התיירות, יואל רזבוזוב, ביקר ביום שלישי השבוע בעיריית נוף הגליל ופתח את ביקורו בישיבת עבודה מקצועית בהשתתפות צוות משרדו וראשי המנהלים בעירייה. ראש העיר, רונן פלוט, הציג סקירה קצרה על העיר ועל המהפך שמתחולל בה בשנים האחרונות. הוא ציין כי ברשימת היעדים שסומנו על ידי העירייה עומד גם חזון הפיכת העיר לאטרקטיבית גם בתחום התיירות. ראש העיר הסביר כי מיקומה של העיר בלב הגליל, סמיכותה לנצרת והיותה מוקפת בשטחים ירוקים ורצועות נוף מרהיבות, מעניקים לה יתרון תיירותי עצום. "לנוף הגליל יש פוטנציאל תיירותי אדיר שמעולם לא מומש", אמר והציג שורה מיזמים תיירותיים גדולים שנמצאים בשלבי תכנון שונים, חלקם לקראת התחלת ביצוע בשנה הקרובה 2022.

בישיבה הוצג גם פרויקט הרכבל שאושר לפני מספר שנים בהחלטת ממשלה, אך נעצר בשלב התכנון הראשוני על רקע עלותו הגבוהה והתפרצות מגפת הקורונה. שר התיירות אמר כי הוא מתרשם ממכלול הדברים הטובים שמתרחשים בנוף הגליל ועוקב מקרוב אחרי השינויים בהובלת ראש העיר פלוט וסגניו אלכס גדלקין וסמיון ברון. "אני מכיר את ראש העיר הרבה שנים ומכיר את היכולות הביצועיות האדירות שלו", אמר השר והוסיף כי משרדו יבחן ברמה המקצועית את כל בקשות התמיכה של העירייה. "אני בהחלט רואה את הפוטנציאל התיירותי הגלום בעיר. יש כאן תשתית תיירותית בלתי רגילה שמעולם לא מומשה", ציין.

בסיום הישיבה יצא השר, בליווי ראש העיר פלוט, לסיור בנופארק שם מתוכננת האומגה האקסטרים הכי ארוכה בישראל ואחת הארוכות בעולם. יחד עם ממלא מקום ראש העיר אלכס גדלקין והצוות הבכיר בעירייה, השר ביקר גם באצטדיון "גרין" החדש והתרשם מהעבודות להקמת אצטדיון נוסף עבור הנוער.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.