למי שייך הטלפון. ביהמ"ש יחליט!

משפחת סולן בישיבת צוות. צילום אולגה סולן

העלים את הנייד של אשתו. היא מנהלת שתי מערכות יחסים במקביל. האישה: "הטלפון הוא מכשיר העבודה שלי ובלעדיו אני חסרת אונים"

במשך חודשים חשד הבעל כי אשתו עושה בטלפון שימושים מעבר לעבודה. בתחילה הסבירה כי היא מעלה סטורי לרשתות החברתיות וזה " 'סוג של עבודה' ואתה צריך להבין…" בהמשך הוסיפה כי המכשיר הוא חלק מהעבודה ואצלה העבודה נכנסת הביתה עד לשעות הקטנות.

שני בני הזוג נשואים 14 שנים ועוסקים כל אחד בתחום שונה לחלוטין. הבעל עוסק ביצוא ויבוא של חומרי גלם לטובת תעשיית הקנביס. ואילו האישה עוסקת בשיווק נדל"ן מניב. לאורך השנים ייצרו שני בני הזוג הכנסה יפה לביתם, אבל כמו שקורה לא מעט בסוף מישהו מחפש לו הרפתקאות.

בפניה לעורכת הדין שרין סולן בשבוע שעבר, עוד בטרם החל הליך כלשהו, טוען הבעל כי החרים לאשתו את הנייד. לדבריו הוא עשה זאת לאחר שבמשך כמה חודשים לא התלונן על העיסוק המופרז שלה בטלפון והצליח ל"הרדים אותה" וכך גם גילה בעבודה שקטה את סיסמת הכניסה לטלפון. אחרי שהסיסמא הייתה בידו, החליט להעלים את הנייד. "כאן יש כל ההוכחות", אמר לעו"ד סולן והניח את הנייד על שולחנה.

האישה הבהירה לבעלה כי אם לא יחזיר לה את הנייד היא תתלונן נגדו במשטרה על גניבה. הבעל טוען כי המכשיר נרכש על ידו והוא זה שמשלם את התשלום החודשי לחברת הסלולר ולכן יש לו בעלות מלאה עליו. עו"ד סולן טוענת כי משפטית יש לבחון את טענת הבעלות על הנייד. היא גם סירבה באותו מעמד להצעת הבעל לפתוח את הנייד של אשתו ולשלוף ממנו "הוכחות" לבגידות שלה, והורתה לו להכניס אותו לתיקו.

 עו"ד סולן המליצה לבעל שלא לפתוח את הנייד ללא הסכמתה של אשתו, עד לבירור הנושא, אבל הבהירה לבעל כי הוא יכול להתנהג מולה כאילו הוא יודע מה יש בנייד וראה הכל ולנסות להגיע להסדר. ללא קשר הציעה עו"ד סולן כי לאור משבר האמון הקשה ביניהם יש לשגר מכתב לאישה על הרצון לפרק את השותפות ולהתחיל בהליך של יישוב סיכסוך. 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.