"פלשת לדירה ועשית בה שימוש בלתי חוקי"

עורכי הדין גדלי ושרין סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

זה המכתב המאיים ששלח בעלים של דירה למתווכת ידועה שנתפסה על חם עם המאהב שלה במיטתו של בעל הדירה

מתווכת ידועה מאד בעלת משרד גדול שמתעסקת במכירה של דירות יוקרה בלבד, נהגה לעבוד רק על בסיס בלעדיות. בעלה עורך דין במקצועו היה בין היתר מקבל ממנה עבודות להכנת חוזה מכירה שהיא ביצעה במסגרת עבודתה.

לימים מסתבר כי המתווכת היתה נוהגת לאתר דירות יוקרה ולעשות בהן שימוש עם המאהב שלה. הסידור הזה מסתבר נמשך לא מעט שנים, על פי העדויות שנאספו מאוחר יותר. רק שיום אחד מפנה בעלילה, הבעלים של הדירה החליט להפתיע את המתווכת שלו ומצא אותה בחדר השינה בדירתו עם גבר צעיר.

במכתב ארוך ומפורט ששיגר למתווכת כותבת עורכת הדין של בעלי הדירה כי הלקוח שלה חשד במשך שלושה חודשים כי מישהו עושה שימוש בחדר השינה שלו ובמקלחת הצמודה. מסתבר כי הסידור היה מאד פשוט. המתווכת היתה נפגשת לכאורה עם "קונה פוטנציאלי" ואז היתה מתקשרת לוודא שבעלי הדירה בעבודה – וכך עשתה גם הפעם והסיקה כי "הזירה פנויה". "החלטתי שלמרות הטלפון", מספר בעלי הדירה, "ולמרות שסמכנו על המתווכת שמכרה לנו כבר כמה פעמים את הדירות שלנו ומצאה לנו דירות עבור ילדנו לעשות בדיקה. בבדיקה התאמת החשד שלי. התחושה הזו שמישהו עשה שימוש בחדש השינה שלי בלתי נסבלת. זו הסיבה לדרישת הפיצוי הגבוהה.

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת כי היא מוכנה לשלם פיצוי של 100 אלף שקלים ובתנאי שיוסר איום התביעה ובתנאי שבעלה לא יידע מכל הפרשה. הבעלים של הנכס דרש פיצוי של חצי מיליון שקלים בתמורה לשתיקה.

בעצת עו"ד סולן החליטה האישה לערב את בעלה בכל הסיפור. בין המתווכת לבעלה נפתח הליך גירושין ובין הבעלים של הדירה הושג הסכם פיצוי שפרטיו חסויים. עו"ד סולן שמייצגת את האישה סירבה לפרט מה גובה הפיצוי שניתן לבעלים של הדירה, אבל על פי ההערכות מדובר ברבע מיליון שקלים "תמורת השתיקה" שכן אירוע כזה יכול לחסל לא רק את הנישואין אלא גם את המוניטין הרב של משרדה. עו"ד סולן המליצה למתווכת ולבעלה ללכת להליך גישור לפני פירוק החבילה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.