בבית ההסתדרות בחיפה נפתח קורס חדש עבור וועדי העובדים – קורס "תקשורת בינאישית ורטוריקה" בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל בכפר סבא

בתמיכתו של משה מזרחי יו"ר הסתדרות במרחב חיפה, ניפתח לראשונה בבית ההסתדרות בחיפה קורס " תקשורת בינאישית ורטוריקה" בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל בכפר סבא. עו"ד מרים פרקש – יו"ר האגף לתרבות והשכלה בהסתדרות בחיפה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות, ארגנה ותנהל את הקורס.

עשרות יושבי ראש וחברי ועדי עובדים במרחב חיפה, הגיעו לפתיחת הקורס "תקשורת בינאישית ורטוריקה", ממגוון רחב ומגוון של מקומות עבודה ( לפי א"ב) : אגד, אוניברסיטת חיפה, בנק לאומי, גדות ביוכימיה, הטכניון, טחנות הקמח מפרץ, מועצה דתית קריית אתא, מעון נווה רם, משרד הבריאות, משרד התחבורה רשות הספנות ונמלים, עיריית חיפה, עיריית קריית מוצקין, אזרחים עובדי צה"ל, וקופת חולים כללית.

חברי הוועדים ילמדו במהלך הקורס "תקשורת בינאישית ורטוריקה", מטובי המרצים את הנושאים הבאים: תקשורת בינאישית מהי, מהי שפת גוף – מהו רושם ראשוני והאם יש לנו שליטה עליו. מהו קוד לבוש והופעה ייצוגית והתאמת הלבוש לאירוע. מהי הקשבה אקטיבית, מהי הרטוריקה? – אמנות הדיבור בפני קהל. חשיבות הפרזנטציה והעמידה מול קהל. שפת גוף קול , קשר עין, ובחירת נתיב השכנוע. טכניקות להתמודדות עם התנגדויות, ואמנות השכנוע של יוון העתיקה, האם היא נכונה גם היום? כיצד נעלה את רמת הקשב, ועוד

במפגש הראשון בירך משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה את חברי הוועדים המשתתפים בקורס, ואמר: "חברות וחברים יקרים שלי, יושבי ראש וחברי וועדי עובדים במרחב חיפה, אני רוצה להודות לכם שהגעתם לקורס החשוב הזה של " תקשורת בינאישית ורטוריקה", ולאחל לכם הצלחה". בסיום דבריו בירך משה מזרחי את עו"ד מרים פרקש על כל פועלה ועשייתה המרובה, בארגון של כל הקורסים לוועדי העובדים.

עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת ההכשרות המקצועיות עבור וועדי העובדים, בהסתדרות בחיפה, אמרה כי ברצונה להודות מקרב לב למשה מזרחי -יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, אשר שם דגש על הענקת ההשכלה והידע לחברי וועדי העובדים, ונתן את כל הגיבוי והתמיכה לפתיחת כל הקורסים לוועדי העובדים. פרקש ברכה את כל החברות והחברים היקרים – יושבי ראש וחברי ועדי העובדים שהגיעו לקורס "תקשורת בינאישית ורטוריקה", ואמרה: "אני בטוחה שיו"רי הוועדים וחברי הוועדים המשתתפים בקורס הזה, יקבלו ידע רב ומועיל בפעילותם המבורכת למען העובדים. הקורס " תקשורת בינאישית ורטוריקה", הינו כלי אפקטיבי מבוקש ביותר, בפעילותם של חברי הוועדים. כמו לדוגמא בעת ניהול משא ומתן מול ההנהלה.

פרקש הודתה גם לעמית מרדכי מנהלת תחום הוועדים במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל, ליעקב גבאי סגן יו"ר ההסתדרות בחיפה, לדוד לוי יו"ר האגף לאיגוד מקצועי. וכן הודתה לממונים והמרכזים באיגוד המקצועי ולמזכירי האיגוד המקצועי בהסתדרות במרחב חיפה. פרקש הודתה גם לאודי דהן מנהל התחזוקה המרחבי של ההסתדרות בחיפה ולכל הצוות שלו שסייעו להצלחת המפגש.

למפגש השני של הקורס הגיעה עמית מרדכי זיידל מנהלת תחום הוועדים במכון הבין לאומי למנהיגות בבית ברל, שבירכה את הוועדים המשתתפים בקורס בשם כל צוות המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל, וכן הרחיבה את המידע על מגוון ההכשרות עבור וועדי העובדים, והדגישה את חשיבותן הרבה בהקניית הידע למשתלמים בקורסים, בתפקידם החשוב כחברי וועדי עובדים.

יושבי הראש וחברי הוועדים המשתתפים בקורס הביעו את שביעות רצונם המלאה מהקורס המעניין והודו מקרב לב למשה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה ולעו"ד מרים פרקש יו"ר האגף לתרבות והשכלה בהסתדרות בחיפה, ועל שיתוף הפעולה עם עמית מרדכי זיידל מנהלת תחום הוועדים במכון הבין לאומי למנהיגות בבית ברל.

בתמונות :
בפתיחת הקורס- משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה , מברך את כל חברי הוועדים המשתתפים בקורס "תקשורת בינאישית", ומברך גם את עו"ד מרים פרקש-יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת ההכשרות המקצועיות עבור וועדי העובדים, בהסתדרות חיפה , הנמצאת לצידו .

בפתיחת הקורס -יו"רי ועדי העובדים וחברי וועדי העובדים המשתתפים בקורס "תקשורת בינאישית", ,יחד עם משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, ועם עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים ועם עמית מרדכי זיידל – מנהלת תחום ועדי העובדים במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל.

במפגש השני של הקורס- עמית מרדכי זיידל–מנהלת תחום הוועדים במכון הבין לאומי למנהיגות בבית ברל, בירכה את כל המשתתפים בקורס: מימין -עמית מרדכי זיידל – מנהלת תחום ועדי העובדים במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל., ומשמאל – עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים

במפגש השני של הקורס – כל יו"רי ועדי העובדים וחברי וועדי העובדים המשתתפים בקורס "תקשורת בינאישית", מודים ל משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה על הקורס המעניין, ומברכים גם את עמית מרדכי זיידל – מנהלת תחום ועדי העובדים במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל. ולעו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.