בעלי מסרב ללכת עם מסכה בבית. המשבר בין בני הזוג הולך ומחריף למרות הייעוץ הזוגי שקיבלו

צילום פוזיציה

הבעל: "בבית שלי אני לא חייב מסיכה וזה גם לא נוח".

בני הזוג נשואים כבר 17 שנים ומתגוררים בדירה קטנה במרכז הארץ. האישה פקידת בנק והבעל בעל חנות קטנה לממכר מזון. לזוג שני ילדים ועכשיו הם מאיימים אחד על השני בגירושין. העילה למריבות הבלתי פוסקות המסכה שמשרד הבריאות מחייב ללכת איתה.

בפניה לעורכת הדין שרין סולן מציינת האישה כי היא סובלת משורה ארוכה של מחלות רקע. "למרות גילי הצעיר, יחסית, (42) אני סובלת מסכרת קשה, לחץ דם ומחלות נוספות ואני עונה להגדרה של אדם עם מחלות רקע, מחלות שמעמידות אותי בסכנה במקרה ואדבק בנגיף הקורונה".

עו"ד שרין סולן

במכתב ששיגרה לעו"ד סולן, ציינה כי לאחרונה הובהר לה על יד רופא המשפחה כי עליה להישמר ולחבוש כל העת מסכה ולא להתקרב לאנשים אחרים בלי מסכה. יתרה מכך נאסר עליה להיפגש עם הוריה או חברים והיא למעשה צריכה להמנע מכל קרבה.

לדבריה בשבועיים האחרונים היא ביקשה גם מבעלה שישים מסכה גם כשהוא בבית. "הוא מסרב בטענה שבעבודתו הוא נאלץ לשים כמעט כל היום את המסכה וכשהוא מגיע הביתה הוא רוצה קצת מנוחה", סיפרה.

האישה איימה לעזוב את הבית אם בעלה לא ישים מסכה על פיו ואפו. הבעל מתעקש לא לעשות זאת. בני הזוג נשלחו לישוב סכסוך. עו"ד סולן הבהירה לאישה כי הדרישה שלה קצת מוגזמת וזה לא נימוק מספיק משכנע כדי להתגרש בגללו. בני הזוג הופנו גם ליעוץ זוגי שהמליץ להם לנוע בבית בחדרים נפרדים ולחלוק את הטיפול בילדים שווה בשווה לפי ימים.

"אני אתן לו צ'אנס שבוע אחד. אם הוא לא ישים מסכה אני עוזבת את הבית ושיישאר עם הילדים", הבהירה האישה בפני עו"ד סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.