לאור ההקלות בסגר: קק"ל תפתח מחדש את אגמון החולה למבקרים בהתאם להנחיות משרד הבריאות . ראשונים זכו לבקר במקום משפחות עם ילדים על רצף האוטיסטי.

לאורך כל השבוע הנוכחי, קרן קימת לישראל בשיתוף עם עמותת "לגעת בשמים", עורכת פעילות באגמון החולה בעבור משפחות עם בני נוער על הרצף האוטיסטי. במסגרת הפעילות המשפחות יכלו לשכור רכבים חשמליים / אופניים חשמליות ולצאת למסלול של 8 קילומטרים סביב האגמון, הגן הבוטני, הבוסתן ועוד. כמו כן הסיור כלל הדרכה וירטואלית באמצעות טאבלט או אפליקציה שהציגה למשפחות נקודות מיוחדות לאורך המסלול עם הסבר על האגמון, על קק״ל ומסיפורי ארץ ישראל היפה.  הסיור כלל גם תצפית מיוחדת בטלסקופ ועוד אטרקציות.

מאות משפחות כבר נרשמו לפעילות  כאשר לאור ההנחיות של משרד הבריאות , קליטת המשפחות תהיה בהדרגה ובפריסה של 4 ימים. דניאל עטר יו"ר קק"ל: "אנו רואים חשיבות גדולה בפתיחת האגמון מחדש בשל היותו מקום בעל תרומה גדולה לאזור הצפון ובכך שהוא מאפשר לחבר לטבע ולאזור קבוצות אוכלוסיה שונות בחברה הישראלית. שמחנו לאפשר היום למשפחות הללו, שהיו בבידוד בשל הימצאותן בקבוצת הסיכון, להיות הראשונות לצאת לאוויר הצח ולהנות מפעילות מיוחדת כזו בסביבה טבעית ומרגיעה. אני מקוה שזה ייתן לילדים ולמשפחות הללו חזרה קלה יותר ומוצלחת לשגרה״.

קרדיט צילום: עינבר רובין, קק״ל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.