עסק חברתי מצטיין

עסק חברתי מצטיין
קרדיט: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

בטקס שהתקיים אמש (ראשון 18.9) במעמד רה״ע חיפה הוכרזו הזוכים בפרס העסק החברתי של חיפה והצפון – ״אניצה״, עמותת ״רואים את הים באופק״ ו״אקו פריקו״.

רה״ע חיפה עינת קליש רותם: ״עיריית חיפה שמחה וגאה להיות שותפה למיזם הנפלא ששם על המפה העירונית את העסקים המקומיים״

תחום העסקים החברתיים הפך בעשור האחרון לתעשייה שמגלגלת מאות מיליארדי דולרים ברחבי העולם, פעילותם המגוונת כוללת בן היתר: תעסוקה לאוכלוסיות מוחלשות, שירותים ומוצרים לגיל השלישי והרביעי, כלכלה ירוקה, אנרגיה מתחדשת, מחזור ועוד.

במסגרת תחרות העסק החברתי של חיפה והאזור שנערכה ביוזמה משותפת של עיריית חיפה, החברה הכלכלית לחיפה, מט״י חיפה וקהילת הדר, חברו ארגונים מובילים בעיר על מנת לתת במה לעסקים ועמותות שפועלים למציאת פתרונות לבעיות חברתיות.

יוזמי התחרות הזמינו עסקים ועמותות להציג את הפעילות העיסקית -חברתית שלהן ולהעמיד את עצמן לדירוג הקהל ודירוג של ועדת שיפוט מקצועית – ולזכות בפרסים כספיים, חבילות ייעוץ ופרסום בשווי אלפי שקלים.

בטקס שהתקיים אמש במרכז התרבות אינטו ארמון חולקו הפרסים הכספיים לזוכים בתחרות.

למקום הראשון במסלול העסקים הגיעה החנות אניצה שמובילה כבר 14 שנה את תחום המסחר בביגוד יד שנייה, תוך שימוש בעקרונות הכלכלה הירוקה לעידוד צרכנות אלטרנטיבית מודעת סביבתית.

במסלול העמותות זכתה במקום הראשון העמותה ״רואים את הים באופק״ המקדמת ספורט ימי לאוכלוסיות מוחלשות ככלי להעצמה ופיתוח אישי.

בפרס העסק הירוק זכה אקו פריקו המחנכים לקיימות ומספקים תוכן סביבתי חוויתי ומעשיר בתחומים מגוונים.

רה״ע חיפה עינת קליש רותם: ״העיר חיפה היא בעלת קרקע פוריה, התורמת להצלחתן של יוזמות חברתיות במגוון תחומי עשיה. אנו מאמינה שליזמים חברתיים המשלבים חדשנות, חשיבה יצירתית ותשוקה לשינוי חברתי יש יכולת לייצר שינוי אמיתי. עיריית חיפה שמחה וגאה להיות שותפה למיזם נפלא זה, ששם על המפה העירונית את העסקים המקומיים, התורמים לעיר ובוחרים להשקיע בה ובתושביה״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.