תפוח בדבש, שלל פירות, תקיעת שופר – ואופטימיות לשנה של עשייה מבורכת

הרמת כוסית העדה הספרדית

הרמת כוסית חגיגית לקראת ראש השנה בסימן התחדשות בבית האבות הספרדי

לאחר שנתיים שבהן האירוע התקיים בזום, הרמת הכוסית של ועד העדה היהודית הספרדית חזרה אל בית האבות ההתכנסות המשותפת של חברי הוועד, עובדי בית האבות, המתנדבים המסורים ואורחים נוספים ריגשה את כולם נטעלי בן, המנכ"לית החדשה של בית האבות: "למדתי מכם, צוות יקר, מהי העבודה האמיתית שנעשית פה בבית"

שנה חדשה מביאה איתה תמיד אופטימיות. טקס קבלת השנה החדשה של ועד העדה היהודית הספרדית היה משופע במצרך חיוני זה – הן בזכות העובדה שלאחר שנתיים שבהן נערך בזום, חזר הטקס למתכונת המסורתית של מפגש פיזי, והן לנוכח תנופת ההתחדשות בבית האבות של העדה.

מי שהנחתה את הרמת הכוסית, ועשתה זאת בחן רב, הייתה המנכ"לית נטעלי בן. נטעלי, שנכנסה לתפקיד לפני 4 חודשים, תיארה את התקופה הראשונה בבית האבות: "בעיקר התבוננתי בכם, צוות יקר, ולמדתי מכם מהי מסירות. למדתי מהי העבודה האמיתית שנעשית פה בבית". בנוסף הביעה נטעלי שמחה על ההזדמנות להכיר לעומק את ועד העדה היהודית: "התוודעתי לפעילות הענפה של ועד העדה, בבית האבות ובחיפה כולה – דבר מרגש במלוא מובן המילה".

גם יו"ר ועד העדה, עו"ד יוסף גילאור, התייחס בדבריו לחילופי המנכ"לים, ולשינוי המשמעותי בבית האבות. עו"ד גילאור החמיא לנטעלי, שנכנסה לנעליים הגדולות של המנכ"ל הוותיק ירון רז: "כבר לאחר תקופה לא ארוכה נראה כי היא מתמודדת עם תפקיד רב חשיבות זה בהצלחה. נטעלי מלאת יוזמה, חידושים וריענון. הצלחתה היא הצלחת כולנו".

בנוסף, הביע גילאור תקווה כי למרות הדיווחים על עלייה במספר חולי הקורונה בשבועות האחרונים, לא נעבור גל שישי, וכי המחלה לא תגיע לבית האבות.

תנופת ההתחדשות בבית האבות באה לידי ביטוי גם בדבריו של צביקה ברבי, חבר מועצת העיר חיפה ומחזיק תיק הרווחה והתעסוקה אשר הוזמן לטקס. ברבי הדגיש את הקמת המרכז לחולי דמנציה במסגרת מרכז היום של בית האבות, ושיבח את המאמצים העצומים של יוסף גילאור וחברי הנהלה נוספים בדרך למימוש היוזמה: "הם ממש נלחמו כדי להקים את האגף. זה באמת בנפשם".

הרב יוסף חיים פרץ, רב בית האבות והרב של ועדה העדה היהודית הספרדית, בירך אף הוא את הנוכחים: חברי ועד העדה, עובדי ועובדות בית האבות, המתנדבים המסורים ואורחים נוספים ובהם נציג ההסתדרות. בפרט איחל הרב לכולם בריאות מלאה והמשך עשייה מבורכת.

יו"ר מרכז היום, יוסי אזרי, התרגש במיוחד מהמפגש המחודש בין כולם, לאחר שכאמור בשנתיים החולפות הטקס התקיים בזום. כמו כן פירט אזרי את שפע הפעילויות של ועד העדה בשנה שהסתיימה, והוסיף כי הוא משוכנע שגם בשנה הבאה עלינו לטובה ימשיך הוועד להוביל את בית האבות להצלחות רבות ובמקביל לתרום לאיכות החיים של האוכלוסיות השונות בחיפה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.