הכל היה בשביל האינסטגרם. אין דבר אחד אמיתי בכל התכשיטים האלה

עו"ד שרין סולן. צילום: אולגה סולן

האישה טוענת: אמרו לי שכל התכשיטים של החינה הם מתנה. אני רוצה אותם עכשיו!

בני הזוג נישאו לפני שמונה שנים, הביאו שני ילדים לעולם וניהלו אורח חיים רגיל לגמרי. "לא היינו עשירים מדי ולא היה חסר לנו כולם" אמרה האישה. בשנה שעבר החל המפנה ביחסים ובני הזוג החליטו להתגרש.

עוד בטרם החליטו לפתוח בהליך המורכב הם פנו ליעוץ זוגי. האישה באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן טוענת בין היתר כי אחרי שהתברר כי הבעל מעדיף את אמו, אביו ואחיותיו על פניה, היא הבינה שאין עוד טעם להתעקש על המשך הזוגיות.

בשלב הזה החלו הדיונים על חלוקת הרכוש. באותם דיונים טענה האישה בפני בעלה כי היא זכאית לכל אותם תכשיטים שקיבלה בטקס החינה ושמורים בכספת של הורי הבעל. הבעל טוען להגנתו: "חגגנו חינה מפוארת כי זה היה חשוב לאשתי. זו היתה עוד חתונה על כל המשתמע מזה, 300 מוזמנים, הרבה מוזיקה ואלכוהול ובעיקר הטקס המסורתי שבו מרעיפים על הכלה המיועדת המון תכשיטים מזהב משובצים ביהלומים".

להגנתו טוען הבעל כי מרבית התכשיטים נשכרו מחנות תכשיטים ואלה שלא נשכרו הושאלו על ידי בני המשפחה, אחיות וכדומה למען הרושם והאינסטגרם. האישה טוענת: "שמונה שנים אנחנו נשואי מעולם לא שמעתי ממנו את הגירסה הזו שהתכשיטים "נשכרו" או "הושאלו" והכל היה פיקציה אחת גדולה".

עו"ד שרין סולן טוענת כי בידי האישה צילומי וידאו של טקס החינה שבו היא מקבלת את התכשיטים ועונדת אותם. בידי האישה מסמך ממנו עולה כי קיבלה שרשרת ועליה 15 יהלומים בגודל של 40 נקודות כל אחד, ששוויה כ-15 אלף שקלים ואף ענדה אותה בחתונה כמה שבועות לאחר מכן.

הבעל טוען "הכל היה למען האינסטגרם ולא יותר מזה. הכל היה הצגה אחת גדולה לא היו תכשיטים באמת". עו"ד סולן מבקשת מבית המשפט לצפות בווידאו ולקבוע עמדה. האישה דורשת את התכשיטים או את ערכם הכספי. בני הזוג נשלחו לישוב סכסוך והם יפגשו כנראה בקרוב בבית המשפט למשפחה ובבית הדין הרבני.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.