עיריית חיפה נערכת לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי מחר

צילומי ארכיון: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

במסגרת ההיערכות, תועלה רמת הכוננות של אגפי התפעול ושירותי החירום העירוניים, החל מהיום בשעות הלילה ועד ליום חמישי בבוקר

בתום ישיבת הערכת מצב שקיים הבוקר (שלישי) ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה, אוהד דורפמן, הוחלט כי החל מהיום בשעות הלילה תועלה רמת כוננות צוותי החירום, לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את האזור ביממה הקרובה.

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, צפויים לרדת מחר, החל משעות הבוקר המוקדמות, כמויות גשם רבות, שיגיעו עד ל 55 מ"מ אשר ילוו במשבי רוח חזקים שיגיעו למהירות של עד 70 קמ"ש. הים יהיה סוער וגועש.

מזג האוויר הסוער עשוי לגרום להצפות, לקריסת עצים, רמזורים וקירות תומכים ולנזקים בחופי הרחצה.

יחידות התפעול והחירום העירוניות יתוגברו עד ליום חמישי בבוקר ויהיו בכוננות מוגברת לפינוי סחף, לטיפול בהצפות ובחסימת כבישים ולפינוי מכשולים כגון: עצים, עמודי תאורה ורמזורים.

כמו כן, עובדי מחלקת הדרכים ייערכו לטפל באופן מיידי בבורות ובמכשולים אחרים העשויים להיווצר בכבישים ולסכן את הציבור. במסגרת זו יוצבו גם בכוננות צוותי שאיבה לניקוז מים ולמקרים של פריצות ביוב. בנוסף יועמדו בכוננות כלים מכניים הנדסיים לפינוי סחף ולפתיחת צירי תנועה. מפקחי העירייה יסייעו אף הם במתן סיוע לתושבים בהתאם לצורך.

המוקד העירוני 106 יפעל במתכונת מתוגברת לקליטת פניות התושבים ולהעברתן לטיפול צוותי החירום.

בישיבת הערכת המצב שנערכה הבוקר ביקש ראש המינהל לפנות לתושבים בבקשה לחזק ולקבע חפצים העלולים להתנתק מרוח חזקה, כגון: דודים, קולטנים, אנטנות, אדניות ועציצים ולנקות את המרזבים. כמו כן פונה העירייה לנהגים בבקשה לנהוג בזהירות ולדווח למוקד העירוני על דרי רחוב או כל אדם אחר שעשוי להזדקק לסיוע.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.