מחדל השביעי בינואר בדרך?

תחקיר רגבים מגלה: הקונספציה שאיפשרה את טבח שביעי באוקטובר ממשיכה במדיוק ביהודה ושומרון. בתמיכת האיחוד האירופי, הפלסטינים בונים עשרות אלפי מבנים בצמידות לגדר המערכת ובקריבה של קילומטר בלבד לישובים ישראלים.

שלושה חודשים אחרי הטבח הנורא בשביעי באוקטובר במהלכו פרצו אלפי מחבלים את גדרות ההפרדה וחדרו לשטח מדינת ישראל. במתקפה המשולבת שכללה כניסה גם דרך הים והאוויר במקביל לירי רקטי מסיבי על איזורים נרחבים במהלכה נרצחו כ1200 אזרחים ונחטפו כ250 נוספים. במתקפה זו התנהלו קרבות ירי חסרי תקדים בערים, לצד השתלטות על בסיסי צה"ל ותחנות משטרה והחרבה של קיבוצים ומושבים בעוטף עזה.

הבוקר, חושפים בתנועת רגבים את הסכנה האיומה העומדת לפתחנו בתרחיש דומה שעלול לצאת לפעול מתוך שטחי יהודה ושומרון.

רגבים מעדכנים על גל בניה מסיבי מאוד דווקא בתקופה האחרונה של הרשות הפלסטינית בתמיכה של האיחוד האירופי באיזור שהיה עד כה איזור חיץ בין הישובים הפלסטינים לבין הקו הירוק. בניה זו של עשרות אלפי בתים ומבנים לא חוקים מתרחשת גם בשטחי אש, שמורות טבע ואתרים ארכיאולוגים. כל זאת בצמוד לגדר המערכה, שנבנתה במשך שנים בהשקעה של מילארדים רבים.

בסרטון שפרסמה רגבים הבוקר, חושף מאיר דיוטש מנכ"ל רגבים את המבנים בפאתי הכפר הפלסטני רמאדין בהר חברון, בסמוך מאוד לישובים סנסנה כרמית ומיתר.

"מקבץ המבנים הבלתי חוקיים הנמצאים כאן סביבי מספרים את כל הסיפור, הם מהווים את העדות לכשל המבצעי שעדיין מתרחש בימים אלה ממש. הפקרה מוחלטת של שטח שאמור להוות אזור חיץ ביטחוני. כאן, במרחק מטרים מגדר המערכת שנבנתה במשך שנים בהשקעה של מילארדים רבים. את מה שקרה בעזה אנחנו רואים אחד לאחד כאן היום."

בעקבות הפירסום הבוקר מתנועת רגבים נמסר: קונספציית הגדר שקרסה בקול רעש גדול מוכרחת להדליק מיליון נורות אדומות בוהקות גם ביחס למדיניות הביטחון ביהודה ושומרון. המבנים הללו עלולים בקלות לשמש כבסיסי טרור דה פקטו ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. הפקרת שטח= הדרך לטבח. אסור לתת למציאות כזו להתרחש בלב הארץ – ובכך לסכן את תושבי מדינת ישראל כולה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.