המרכזים הקהילתיים ביקשו ו-ועד העדה נענה: פעילויות מיוחדות למשפחות לרגל המצב

ועד העדה היהודית ספרדית ועמותת הספורט ארגנו מבחר פעילויות בשכונות מוחלשות
צילומים באדיבות ועד העדה

ועד העדה היהודית ספרדית ועמותת הספורט ארגנו מבחר פעילויות בשכונות מוחלשות ∙ הורים וילדים נהנו יחד וזכו להפוגה חיונית מהמתח שמייצרת המלחמה ∙ כמו כן התקיימו סדנאות להעצמה נשית שהובילו לפידבקים נרגשים

משפחה וקהילה הן מקור לחוסן נפשי חיוני בימים אלה. כדי שהורים יוכלו לעזור לילדיהם להתמודד עם המצב, ובעצם לעזור גם לעצמם, ועל-מנת להמחיש את כוחה של הקהילה, ארגן ועד העדה היהודית ספרדית בחיפה שלל פעילויות הפוגה מרעננות ומשמחות.
היוזמה נולדה בעקבות פניות של מרכזים קהילתיים בשכונות מוחלשות בחיפה וכן מצד משפחות המכירות את פועלו של ועד העדה ואת תרומתו לציבור. חברות ועדת החינוך – היו"ר עו"ד בתיה חיימוב רומן, שפרה ענתבי ולימור דהן – הרימו את הכפפה, ורתמו לעשייה גם את עמותת הספורט.
התוצאה: ערבי מוזיקה משחררת, אליפות שש-בש סוחפת, פעילות תיפוף מקפיצה ועוד אירועים שסיפקו חוויות מהנות להורים וילדים והזדמנויות מצוינות לנקות את הראש. פעילות נוספת, מרגשת במיוחד, הייתה העצמה נשית באמצעות סדנאות במכללת be-chef. המשתתפות ציינו שלפעמים דברים קטנים מובילים לשינוי גדול, ובפרט כשמצטרפת לכך הידיעה שיש מי שעושה דברים עבורך. חברות ועדת החינוך של ועד העדה הבטיחו להמשיך בעשייה ולארגן פעילויות שונות, ובפרט בימים מאתגרים אלה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.