הסוהרות מפרשת האונס בכלא גלבוע: "הפרקליטות אונסת אותנו בשנית"

לוגו של שירות בתי הסוהר
לוגו של שירות בתי הסוהר

הסוהרות מפרשת האונס מכלא גלובע במכתב חריף כנגד הפרקליטות על הפסקת הטיפולים הנפשיים:

"במקום שנעסוק בשיקום חיינו שגם ככה נהרסו אנו עומדות מול קיר אטום של פרקליטות אשר חושבת שבאנו לסחוט כסף, דווקא בימים אלו פרקליטת מחוז חיפה מסרבת לתחנונינו להמשיך ולממן את הטיפולים"

הסוהרות מפרשת הסרסור החמורה מכלא גלבוע הוציאו היום, יום א',  מכתב חריף כנגד פרליטות המדינה על ההחלטה השערוריירית להפסיק את הטיפולים הנפשיים שקיבלו עד כה. במכתבן הם כותבות:  "תדע כל אם עברייה שאם ביתה החיילת תאנס או תותקף מינית באכזריות ע"י מחבל , עליה לדעת שזאת רק ההתחלה כי בהמשך הדרך היא צריכה לעבור את הפרקליטות שתאנוס אותה שוב באטימות וחוסר חמלה.

אנו הסוהרות מכלא גלבוע עוקבות באדיקות אחרי סיפורי הזוועה שחוללו מחבלי החמאס ב 7 באוקטובר ואשר מתפרסמים בכלי התקשורת בארץ ובעולם. סיפורי הזוועה שפורסמו בימים אלו בתחקיר הניו יורק טיימס על מקרי האונס ב 7 באוקטובר ועל הפגיעות המיניות החזירו אותנו בשנייה לכל מה שעברנו אנו ע"י המחבל השפל מחמוד עטאללה, מחבל עם דם על הידיים. גם אנו בדומה ל 7 באוקטובר הופקרנו ע"י מדינת ישראל גם את הנפש שלנו רצח מחבל שפל. אנו זועקות היום על מנת שתדע כל מי שנאנסה או הותקפה מינית ב 7 באוקטובר ע"י מחבל, שזאת רק ההתחלה. אנו זועקות היום כנגד מערכת אכיפת החוק אשר בתחילה אף הגדילה לעשות וטייחה את פרשת הסרסור בנו וכיום מנהלת נגדנו מלחמת חורמה ברשות פרקליטות מחוז חיפה. את החרדה שאנו חיות בה כיום לא ניתן לתאר. סיפורי הזוועות של ה 7 באוקטובר מציפים ומעלים את הזוועות שאנחנו חווינו. אותו מחבל רוצח, שאיים עלינו בעימות כשהעדנו נגדו שהוא יגיע לסגור איתנו חשבון ושהוא יחטוף אותנו לשכם יכול מאוד להיות שישוחרר בקרוב במסגרת עסקה כזאת או אחרת. במקום שנעסוק בשיקום חיינו שגם ככה נהרסו אנו עומדות מול קיר אטום של פרקליטות אשר חושבת שבאנו לסחוט כסף שאנו משקרות אחרי שכבר הוכחנו שהם סגרו את התיק וטייחו אותו. לפני שנתיים, העניקה לנו רב גונדר קטי פרי טיפולים נפשיים במימון שב"ס. היא לקחה אחריות על הנפשות שלנו שחוללו בחסות מדינת ישראל. וכעת, דווקא בימים אלו פרקליטת מחוז חיפה מסרבת לתחנונינו להמשיך ולממן את הטיפולים.

עוד מוסיפות הסוהרות: "לא נאפשר עוד לפרקליטות המדינה ומחוז חיפה לרפות ידינו. אנחנו נאנסנו והותקפנו על ידי מחבל בעודנו לובשות מדים. נאנסנו והופקרנו לנפשנו. ננהל בבתי המשפט מלחמה נגד הפרקליטות על מנת שנפוצה ונוכל לשקם את כבודנו כחיילות צה"ל וסוהרות קבע שהתנדבו לשרת את מדינת ישראל בתפקיד ביטחוני רגיש, ולשקם את חיינו וזאת לא תחת לחצים פסולים של הפרקליטות להפסקת מימון טיפולים עם פסיכולוגיות שפיתחנו תלות נפשית בהן."

לסיכום הן אומרות: "אנו ננהל משפט ראווה מול כל העולם. נדרוש הסברים מכולם על כך זהשידעו ושתקו. אנו נעשה זאת על מנת שאותן חיילות שנאנסו ב- 7 באוקטובר לא יצטרכו לעבור את שבעת מדורי הגיהנום אשר מעבירה אותנו הפרקליטות.  הפרקליטות לא מניחה לנו להמשיך בחיינו ולפתוח דף חדש אלא מתעללת בנו שוב, והפעם ביתר שאת. לא נכנע לכך כי מה שהיה הוא לא מה שיהיה. לא ניתן לחיילות צה"ל וסוהרות הקבע לעבור את הסיוט שאנו עוברות".

קובץ המתאר הפסקת הטיפול לסוהרות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.