העובדים הסוציאליים בהפגנה מול ביתו של כחלון: הפגיעה הבאה בעו"ס היא באחריותך

עשרות עובדות ועובדים סוציאליים מפגינים כעת מול ביתו של שר האוצר משה כחלון בדרישה לסיים את המו״מ על מוגנותם ולתקצבו באופן מיידי. "הביטחון האישי שלנו לא יחכה לאחרי הבחירות. הפגיעה הבאה בעו"ס היא באחריות שר האוצר משה כחלון". זעקו העובדים הסוציאליים.
בחודש דצמבר האחרון, לאחר שבועות ארוכים של מחאות, הפגנות ענק, חסימות כבישים, עיצומים והשבתות, סוכם כי משרד האוצר ואיגוד העובדים הסוציאליים ינהלו מו"מ על מנגנון כולל להגנה על העובדים, שיימשך עד לסוף חודש מרץ. שלושה חודשים אחרי שהמו"מ היה אמור להסתיים, הצדדים בנתק בשל טענות משרד האוצר שאין ביכולתו לתקצב את תכנית המוגנות שהציג איגוד העובדים הסוציאליים, ואושרה על ידי הגורמים המקצועיים במשרד הרווחה, במהלך ממשלת מעבר. במהלך תקופה זו נרשמו למעלה מ-30 מקרי אלימות חדשים כנגד עובדות ועובדים סוציאליים.
ענבל חרמוני, יו״ר איגוד העובדים הסוציאליים: ״טענות אגף התקציבים שהנחיות היועמ״ש לא מאפשרות להם להמשיך ולנהל איתנו את הדיונים במהלך תקופת הבחירות הינן שקר וכזב! בדקנו את הנחיות היועץ המשפטי לממשלה ואין שם שום דבר שאומר את זה. פקידי האוצר משתמשים בהנחיות היועמ"ש לממשלת מעבר כתירוץ לזה שבסופו של דבר אנחנו נמצא את עצמנו מול אסון גדול מאוד! יש אחראי אחד לנושא והוא משה כחלון, שהוא עדיין שר האוצר במדינת ישראל, והוא מפקיר את העובדות הסוציאליות לאלימות!"

{CAPTION}

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.