מגן דוד ללא הפסקה. תמונת מצב

בשעה 14:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על ת.ד בכביש 4 סמוך לצומת זכרון יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה 2 פצועים, בהם גבר בן 54 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון ו- 1 קל.
בשעה 15:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פעוט שהובא למרפאה מקומית ברהט לאחר שככל הנראה נפל מגובה של 2 קומות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה פעוט כבן שנה וחצי במצב בינוני עם חבלת ראש.
בשעה 14:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על פעוטה שנכוותה ממים רותחים בבית בכפר בגליל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח נהריה פעוטה כבת שנה במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון.
בשעה 15:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר שנמשה מהים מחוסר הכרה ככה"נ לאחר שהתמוטט על רקע רפואי סמוך לחוף הנפרד בת"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים איכילוב גבר כבן 70 מורדם ומושם, לאחר שבמהלך פעולות החייאה חזר דופק.
בשעה 17:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהתנגש במקעה בטיחות בכביש 40 סמוך לעין עובדת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה גבר כבן 45 במצב בינוני, בהכרה, עם פציעה בגפיים.
מד"א מוקד ארצי: בשעה 18:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב ברחוב הרב יצחק ידידה פרנקל בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.
בשעה 19:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על ת.ד בכביש 653 מצומת עדה לכיוון אלוני יצחק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 3 פצועים, בהם צעיר כבן 20 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם שיפונה בדקות הקרובות במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם ו 2 בינוני כבני 20 עם חבלות ראש לבי"ח הלל יפה.
חובש רפואת חירום במד"א מחמוד גניים: "כשהגעתי למקום ראיתי רכב מעוך ומפורק שנלכד מתחת לגדר ההפרדה. צעיר כבן 20 נלכד במושב ליד הנהג כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הרדמה והנשמה והוא פונה לבי"ח רמב"ם במסוק מד"א שהוזנק לתאונה ונחת בסמוך. נהג הרכב כבן 20 ונוסע נוסף שנפגעו באורח בינוני היו מחוץ לרכב בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בפלג גופם העליון. העלנו אותם במהירות לאמבולנס והם פונו לחדר הטראומה בבי"ח הלל יפה כשמצבם יציב."
צילום: קובי רחמים דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.