בשם הילדים: זעקת תנועת אומ"ץ עקב יוקר המחייה והעול הכלכלי

פליצה פנחס פלד יור תנועת אומץ.
פליצה פנחס פלד יור תנועת אומץ.

אזרחים רבים סובלים מגל ההתייקרויות שהגיע גם אל החלב ומוצריו את המחיר הקשה מכל משלמים הילדים במשפחות המוחלשות, ובתנועת אומ"ץ משמיעים את זעקתם בפני השרים הרלוונטיים יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "הגענו לקטסטרופה, אי אפשר לעבור על כך לסדר היום!"

ההתייקרות החדה של מוצרי החלב מצטרפת לתשע העלאות ריבית, הכבדת עול המשכנתאות, עדכון ארנונה שפירושו העלאת התעריפים, מחיר גבוה יותר לדלק ולמים, ועוד ועוד עליות מחירים.

תנועת אומ"ץ, הפועלת מאז הקמתה למען צדק חברתי, פנתה לשרים האחראים על כלכלת ישראל – שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר הכלכלה ניר ברקת – וכן לשר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי, בתביעה כי יפעלו למציאת פתרונות למצב הקשה.

"על הממשלה להוציא הוראות המגבילות את עליית המחירים הדוהרת", כתבו יו"ר אומ"ץ פנחס פליצ'ה פלד ויו"ר המועצה הציבורית של התנועה, עו"ד יצחק מינא. "לא ייתכן שאם בישראל לא תהיה מסוגלת לרכוש לילדיה מוצרים בסיסיים כגון חלב ומוצריו".

פליצ'ה פלד ציין כי הילדים הם הסובלים העיקריים מיוקר המחייה ההולך ומאמיר – אך לא רק. גם קשישים, ניצולי שואה, נכים, סטודנטים, צעירים יוצאי צבא ומובטלים מתקשים ואף לא מסוגלים לעמוד בנטל. "המצב הנוכחי הגיע לכדי קטסטרופה!", השמיע פלד את זעקת הילדים והאוכלוסיות המוחלשות. "יוקר המחייה לא מאפשר קיום בסיסי לאוכלוסייה".

בתנועת אומ"ץ הביעו תקווה כי זעקת ילדי ישראל תישמע באוזני כל, ובפרט השרים האחראים על המצב – וכי הם יפעלו בדחיפות וביעילות בכדי לשנות את פני הדברים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.