יואל פלדשו מונה לנשיא אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה

תת אלוף (במיל.) יואל פלדשו התמנה לנשיאה החדש של אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה בישראל. "אני שמח להצטרף לאגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה ולסייע לאוניברסיטה להוציא לפועל את חזונה  שלה. אני מאמין בכל ליבי שהמדע והמחקר הישראלי הם עמודי התווך של החוסן הלאומי שלנו והם המפתח להמשך שגשוגה של מדינת ישראל. כבוגר אוניברסיטת חיפה, אני גאה לקחת חלק בפעולות להנחלת הידע המדעי  הנעשה באוניברסיטה לציבור הרחב  וכן על פעילותה המיוחדת של האוניברסיטה בהנחלת השכלה אקדמית למגוון רחב ומגוון של סטודנטים במדינה", אמר  פלדשו. 

נשיא אוניברסיטת חיפה פרופ' רון רובין בירך את מר פלדשו ואמר: "אנחנו גאים על הצטרפותו של אדם בעל ניסיון כה רב למשפחת אוניברסיטת חיפה. חלק מרכזי בחזון של אוניברסיטת חיפה הוא החיבור לחברה הישראלית, ולאגודת הידידים הישראלית שלנו תפקיד מפתח בהוצאה לפועל של חזון זה".

פלדשו כיהן בתפקידים בכירים מאוד במשק במגוון תחומים ובהם טכנולוגיה, תעשייה, מסחר, תקשורת, תחבורה, תעופה וביטחון. בין התפקידים הרבים שמילא נמנים מנהל רשות התעופה האזרחית, מנכ"ל אל-על, מנכ"ל נשר, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס ועוד. בתפקידיו הצבאיים פיקד על להק כוח אדם ולהק מודיעין בחיל האוויר, ולפני כן שימש כמפקד בסיס וכמפקד טייסת F-15.

בנוסף לתפקידיו העסקיים המגוונים, עוסק פלדשו באופן נרחב בפעילות חברתית במגזר השלישי  ו כיו"ר וכחבר ועד מנהל בעמותות בתחום החינוך, הרפואה והמדע.

אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה בישראל הוקמה במטרה לקדם שותפויות פוריות בין הקהילה העסקית והקהילה הציבורית לבין מפעלי מצוינות אקדמיים, למען אוניברסיטת חיפה ולמען מדינת ישראל בכללותה. האגודה, בראשותה של המנכ"לית אליענה דן, מובילה את פורום בכירי המשק של אוניברסיטת חיפה ולאחרונה אף השיקה את פורום העילית של בוגרי האוניברסיטה, HIGH-FA.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.