עיריית נוף הגליל משיקה פורטל עסקים ייחודי באתר העירוני

צילום נוף הגליל

הפורטל ישמש כמאגר מידע דיגיטלי הגדול ביותר,  שמקיף את כל הספקים ובתי העסק בעיר. המטרה: לסייע לעסקים ולעצמאים לעבור את משבר הקורונה

ביוזמת ראש העיר רונן פלוט, עיריית נוף הגליל משיקה בימים אלה פורטל עסקים ראשון שמעניק במה דיגיטלית לכלל העסקים הפועלים בעיר כולל עצמאים וספקי שירותים שונים שעובדים מהבית. הפורטל הוקם על ידי דוברות העירייה וניתן להיכנס אליו באמצעות האתר העירוני והאפליקציה, גם באמצעות מילות חיפוש.

הפורטל מחלק את העסקים לקטגוריות שונות בהתאם לתחומי התמחותם ומספק באופן  ברור ובולט לעין את כל פרטי העסק הרלוונטיים כולל ציון הטבה המוענקת לתושבי העיר. עד כה הוזנו לפורטל למעלה מ-300 עסקים בעיר ובימים הקרובים העירייה תצא בקמפיין שקורא לעסקים נוספים להצטרף לפורטל. "מדובר בפלטפורמה זמינה ויעילה לפרסום חינם. באמצעות פעולת הקלדה פשוטה העסק נכנס לתוך הפורטל וזוכה לחשיפה גדולה", נמסר מהעירייה, וצוין כי הפורטל ידידותי למשתמש וניתן להיכנס אל העסקים גם באמצעות מילות חיפוש . "הפורטל נועד בעיקר לסייע לעסקים הקטנים בתקופת משבר הקורונה, אבל ימשיך לפעול גם בימי שגרה וייצר זירה עסקית גדולה וייחודית לנוף הגליל".

ראש העיר, רונן פלוט שיזם את הקמת הפורטל, אמר כי הזירה העסקית החדשה תחזק את המפגשים בין העסקים עצמם ותייצר ביניהם שפה משותפת ושיתופי פעולה. יצוין כי ראש העיר מקדם בימים אלה גם רפורמה בנהלי הרכש של העירייה ושלוחותיה ולפיה תינתן עדיפות לספקים ולבעלי עסקים תושבי העיר העומדים בדרישות ובקריטריונים בכפוף לאישור משרד הפנים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.