לאחר חודשיים של השבתה בהסגר הקורונה שבים לפעילות משתתפי קבוצות הצעידה של כללית

צילום דוברות הכללית

הסגר הקורונה גרם למי שנהגו להשתתף בקבוצות הצעידה של כללית הפועלות ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי להיות מושבתים מתנועה.

עתה התבשרו ע"י כללית כי הקבוצות מתחדשות ופועלות בהתאם לתו הסגול, בקבוצות קטנות, ברחוק ובאוויר הפתוח והם מיהרו לשוב ולצעוד. לצועדי כללית הותיקים הצטרפו גם צועדים חדשים שלאחר הניוון וההסתגרות בבית חשו צורך להתחיל לעשות פעילות גופנית בטוחה ובריאה, באויר הפתוח ובחברה ותוך כדי כך גם להשיל קילוגרמים שצברו במהלך השהייה בבית ולחזק את המערכת החיסונית.

קבוצות הצעידה של כללית הן חלק מתרומתה לבריאות הקהילה, נערכות ללא תשלום וכוללת ההדרכה על ידי מאמני כושר מטעם כללית שמפעילים את המשתתפים בשעת פעילות הכוללת תרגילי חימום וחיזוק, הליכה ובסופה הרפיה.

ענת ספרוני אליהו – מנהלת המחלקה לקידום בריאות בכללית, מציינת כי לקבוצות אלו יתרונות רבים שיש בהליכה מודרכת: מתאימה לכל גיל וכמעט לכל מצב רפואי, נגישה  ואף זמינה כלכלית. היא עדיפה על פני פעילות מאומצת, לעתים מאומצת מדי, במכוני כושר וללא העלויות הגבוהות הנלוות. יש להן גם ערך מוסף בשל המפגש החברתי ולכך משמעות נוספת לאחר תקופה ממושכת של הבידוד שנגזר עלינו. "יש להדגיש כי ההתמדה בקבוצות שלנו הינה יוצאת דופן בהשוואה להתמדה של משתתפים בקבוצות פעילות אחרות ואנשים מקפידים להגיע בקביעות לאורך שנים על אף שמדובר בקבוצת רכבת שלא מחייבת הרשמה ואין תשלום כספי מראש".

בשלב זה התחדשו הקבוצות ברחבי הקריות: קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית שמואל, קריית חיים ועכו. קבוצות שנערכות בתוך הקניונים בגרנד קניון בחיפה ובקריון טרם שבו לפעול בשל המגבלות ויפתחו כאשר הדבר יתאפשר לפי הנחיות משרד הבריאות. כללית מזמינה את כלל התושבים באיזור להצטרף לקבוצות

ולצעוד ללא תשלום ובהדרכת מאמני כושר מוסמכים בקבוצות ההליכה של כללית. הכלים שנרכשים בהליכה המודרכת, מדגישה ספרוני, מיושמים על ידי המשתתפים בימים נוספים בהם הם צועדים ללא ההדרכה המקצועית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.