כללית הרחיבה את מסלולי שירות בדיקות הדם בחיפה

צילום דוברות הכללית

כללית הרחיבה את מסלולי שירות בדיקות הדם בחיפה עם פתיחתו של מוקד ייעודי לבדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה במתחם החדש שלה בגרנד קניון. היתרונות: קבלת קהל משעה מוקדמת, במסלול מהיר וללא תיאום תור מראש.

מוקד בדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה של כללית החל לתת שירות, עם פתיחתו במתחם הגדול של כללית שנפתח בימים אלה באתר חדש בקומה 5-. יתרונו הגדול של השירות בכך שקבלת הקהל נעשית משעה מוקדמת, כבר החל משעה 07:00 (ועד 10:30), ללא צורך בתיאום תור מראש כאשר הוראת הבדיקה מועברת על ידי הרופא באופן ממוחשב. מסלול הבדיקה מהיר, כי שלשת אנשי הצוות עוסקים אך ורק בביצוע בדיקות דם ולכן התהליך מהיר ויעיל. השירות הייחודי ניתן, כמו במרפאות כללית, ללא כל תשלום. תוצאות הבדיקות מגיעות לרופא וכן למחשב או הסמרטפון של הנבדק כבר שעות מספר לאחר ביצוע הבדיקה אלא אם מדובר בבדיקה שמעבדתית מחייבת המתנה כמו צמיחת חיידקים.

השירות במוקד נדבך נוסף בהנגשת שירות בדיקות הדם ללקוחות כללית וניתן בנוסף לבדיקות הדם שמתבצעות בכל מרפאות כללית, בכל שכונה, מידי יום.

כמו כן, מוצע בכללית שירות יחודי של מעבדה עד הבית, שבו מבוצעת הבדיקה בבית הנבדק או במקום עבודתו, בתשלום סמלי למבוטחי כללית מושלם.

בדיקות דם הן כלי חשוב במעקב רפואי מונע, איבחון מחלות ובדיקת יעילות הטיפול, מסבירה רות ברוך, מנהלת הסיעוד במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, מצאנו שיש מטופלים המופנים לבדיקות מעקב, כמו רמת סוכר ושומנים בדם ואינם מגיעים לבצען בשל

קוצר זמן, לכך יש מחיר בריאותי. כיום גם החשש מהקורונה עלול לגרום לחלק מהמטופלים להימנע מהגעה לבדיקה. על כן, חשוב לנו להקל על המטופלים שלנו בהנגשת שירות בדיקות דם בכל דרך כאשר הפעלת המוקד החדש באתר מרכזי ונגיש בעיר הוא אחד המענים לנושא זה כפי שאנו רואים בפניות למוקדי בדיקות נוספים שיש לנו ברחבי המחוז.

באתר הגדול של כללית נפתחה כבר מרפאה גדולה עם רפואת משפחה ילדים ורופאים יועצים שהועתקה למתקן מרווח וחדיש ממיקומה הקודם בקומה 4- ובתוך זמן קצר יפתח מכון שיקום גדול של כללית שיכלול מכון פיזיותרפיה גדול, קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק שיעניקו מכלול טיפולים תחת קורת גג אחת.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.