הצעת נישואין מאוחרת…

בני הזוג טירן ואלינה-סגירת מעגל צילום עצמי
בני הזוג טירן ואלינה-סגירת מעגל צילום עצמי

חג האהבה ט"ו באב, הוא גם ההזדמנות של האוהבים להשלים מה שלא נעשה בעבר. אלינה בן דוד, נשואה באושר כבר  10 שנים לבעלה טירן, אבל יש דבר שהיא חשה ש"פיספסה" כל חייה- הצעת נישואין כדת וכדין עם כריעת ברך וטבעת יהלום.

הבעל טירן (34), שתכנן  עוד לפני החתונה לערוך "טקס הצעת נישואין", נאלץ לבטל אותו לאחר שחברו הטוב שאל את רעיתו לעתיד "קיבלת כבר את הטבעת?",

במשך כל שנות נישואיהם לא שכח טירן את מה שהוא מכנה ה"פאשלה הגדולה". לדבריו, "במשך השנים ראיתי כיצד אשתי מביטה בקנאה בחברות שלה שקיבלו הצעות נישואין כמו שצריך. ראיתי את ההתרגשות שלה כששמעה על כך וזה כאב לי מאוד".

בסוף השבוע, הצליח טירן להגשים את חלומו. הוא יצא עם רעייתו אלינה (32) להפלגה באוניה "קראון איריס" של חברת "מנו ספנות"  ושיתף את אנשי הצוות ברצונו להפתיע את אשתו ב"הצעת נישואין מאוחרת".

יחד עם צוות הבידור של האוניה, נערך "תרגיל הסחה", כאשר התקיימה "הגרלה" באולם המופעים ודיירי חדר 739 שהם אלינה וטירן, נקראו לבמה לקבל "הפלגת חינם". כשעלו לבמה, כרע טירן ברך לפני אלינה ביקש את הסכמתה לנישואין  והעניק לה טבעת יהלום. ההתרגשות שאחזה בה ותגובות הקהל הרב, כ-700 איש, היו מדהימות.

טירן מציין "זה היה סגירת מעגל" כי בדיוק באותו יום הם חגגו 10 שנות נישואין ויום הולדת לאשתו האהובה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.