ריאל מדריד אלופת הסופר קאפ

לזינדן זידאן לא משנה היכן מתקיימים הגמרים של ריאל מדריד. בספרד, מחוץ לספרד באירופה או בסעודיה. אתמול הוא זכה בגמר ה-9 שלו מתשעה גמרים בהם אימן את ריאל מדריד והמזל הוא אחד התכונות הכי חזקות שלו. ריאל מדריד, שלא זכתה באף תואר שנה שעברה, ניצחה בגמר הסופרקאפ,  שהיה גם דרבי, את אתלטיקו מדריד 1:4 בפנדלים אחרי תיקו 0:0. טיבו קורטואה הצטיין ופדה ואלוורדה הורחק. 
"מארקה" כתב על המשחק: "דה ז'וו בסעודיה". זו פעם חמישית שגמר בין ריאל מדריד ואתלטיקו נגמר בהארכה. למרות שרבים טוענים שהנוסחה של הסופרקאפ הנוכחית היתה גרועה ולא היה מגיע לשתי הקבוצות לשחק אפילו בגמר (הם לא זכו באליפות או גביע) בעיתון "אס" העניקו לריאל מדריד את הכותרת: "אלופים". 
ב"מארקה" כתבו שזידאן הוא מלך הגמרים. עדיין לא הפסיד באף אחד. הא זכה ב-10 תארים עם הבלנקוס כמאמן ורק אחד לא הגמר כשזכה באליפות ספרד בעונת 16/17. אתמול סגר מעגל אחרי שהתואר הראשון שלו היה בגמר האלופות 2016 נגד אותה אתלטיקו מדריד. "הוא תמיד יהיה מלך הגמרים", קבע העיתון. ואלוורדה הקריב את עצמו בדקה ה-115 אחרי שספג כרטיס אדום ישיר כשהכשיל את אלברו מוראטה שהיה בדרכו לשער לבד. עוד ווינר גדול הוא סרחיו ראמוס שכבש את הפנדל המכריע. 
פלורנטינו פרס אמר אחרי המשחק: "זידאן מאמן שבורך מהשמיים. יש לו המון גביעים ואנחנו מברכים על כך. אני מקווה שיזכה בעוד תארים בעתיד. יש לו יחסי אהבה עם ריאל מדריד. הוא החליט לנוח שנה וחזר עם אנרגיה מחודשת. הגענו למשחק הזה בלי כמה מהכוכבים שלנו – בנזמה, הזאר ובייל ועדיין לקחנו עוד תואר. זידאן הצליח להעמיד קבוצה שזכתה בתואר וזה המסלול החדש שלנו להקים משהו חדש". 
זידאן דיבר בסיום על הקבוצה ולא על עצמו: "לנצח 9 מ-9 גמרים זה החומר ממנו ריאל מדריד בנויה. בסיום אנחנו כולנו מאוחדים והתכוננו הכי טוב למשחקים האלה. לא יכול להסביר בדיוק למה לקחנו 9 מ-9 גמרים אבל זו ריאל מדריד. זה לא היה קל והיתה לנו הרבה סבלנות. במחצית לא ידענו איך להתקרב לשער אבל היינו סבלניים. האמנו עד לסיום. לזכות בגמר אף פעם לא קל. יש עוד הרבה תארים השנה ואנחנו צריכים להיות מאושרים. בואו נהנה מהתואר הזה אבל הדרך ארוכה בלה ליגה ובאלופות. מבסוט עבור פדה ואלוורדה שזכה באיש של המשחק. הוא עשה מה שהיה צריך לעשות".
קורטואה היה אחד אחד מהשחקנים שהצטיינו במדי ריאל מדריד כשאתלטיקו תקפה ללא הרף ועצר פנדלים בסיום. בעיתון "אס" קיבל 3 כוכבים יחד עם פדה ואלוורדה ולוקה מודריץ'. באתלטיקו מדריד קיבלו פליפה, תומאס ומוראטה ציון דומה. השוער הבלגי אמר בסיום: "זה היה משחק קשה מאוד. כשהם היו בדרך לשער יתרון, הייתי שם כדי לעצור אותם. פדריקו הורחק ממש לפני הסיום, אבל היה לנו יותר ביטחון מהם בדו קרב. כשראיתי את המהלך שבו מוראטה הוכשל, מה שפדה עשה קורה וזה עבד לטובה בסופו של דבר". 
על הפנדלים בהם הצטיין: "עברנו שוב על ההרגלים שלהם בפנדלים שישבתי על הספסל לפני הדו קרב, סאול הפתיע אותי מעט. אבל את הבעיטה של תומאס פארטי ידעתי בוודאות לאן יבעט. זה לא היה קל כי הוא בעט חזק מאוד, אני מאוד שמח שלא ספגתי במשחק זה חשוב לי מאוד".
פדה ואלוורדה התנצל בפני מוראטה על ההכשלה שלו שלא היתה הכי ספורטיבית: "כן, ביקשתי ממנו סליחה. זה לא יפה מה שעשיתי, אבל זו הייתה הברירה האחרונה שלי. אני מאושר מהזכייה בתואר, החברים שלי בירכו אותי לאחר שהורחקתי, תמכו בי. לא רק שזכינו, אני גם אהיה אבא בקרוב”.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.