התעללות קשה בכלב ונטישתו בנחל באזור ירכא, בסופת גשם עד למותו

פליצ׳ה-פלד-יו״ר-תנועת-אומ״ץ. צילום אומ"ץ

קבוצת הפייסבוק ״נלחמים למען בייבי שהוטבע באכזריות בלתי נתפסת״ צברה בשלושה ימים אלפי חברים

בסוף השבוע האחרון עלו לרשת תמונות של כלב שנקשר לסלע בשרשרת ברזל באופן אכזרי בנחל סמוך לירכא ואשר כתוצאה מכך נסחף בשיטפון וטבע למוות. למקום הגיעו כוחות ביטחון ומשטרה אולם מצאו את הכלב ללא רוח חיים.

תנועת אומ״ץ למינהל תקין, פנתה ביום חמישי 9.1 לשר להגנת הסביבה זאב אלקין, לשר לביטחון פנים גלעד ארדן, למשרד החקלאות, לממונה ע״פ חוק צער בעלי חיים במשרד החקלאות ולראש ההגנה על בעלי חיים במשרד להגנת הסביבה בבקשה להתערב ולהפעיל סמכויות באיתור המתעלל החשוד ברצח הכלב האומלל באכזריות קיצונית ולהפעיל לחץ על הרשויות השונות לא להרפות באיתור החשודים.

בפניית אומ״ץ מציין יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד, כי זהו מקרה קשה של הזנחה והתעללות בבעל חיים אשר התרחש במהלך השבת בתאריך 4.1.2020 כאשר בשעות הבוקר נמצא הכלב במרכז הנחל קשור בשרשרת ברזל לאבן. לוחמי אש מתחנת זבולון, שהוזעקו למקום, סרקו את האזור ואיתרו את גופת הכלב לאחר שטבע בנחל.

עוד צויין בפנייה לשר, כי עקב לחץ ציבורי ברשת הוקמה קבוצת פייסבוק לאיתור החשוד ברצח הנתעב, אולם אין זה מתפקידם של אזרחים שאכפת להם לתור אחרי מתעללים בבעלי חיים, כי אם תפקידה של משטרת ישראל!בפנייתה מציינת תנועת אומ״ץ את חוק הגנה על בעלי חיים התשנ״ד – 1994

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.