מסי: "אנחנו לא צריכים להיות חלק מהשחיתות הזאת"

כוכב ברצלונה עלה להתקפה נגד הקופה אמריקה אחרי שהורחק בניצחון על צ'ילה 1:2 שהביא לארגנטינה את הזכייה במקום השלישי. הוא סירב להשתתף בחלוקת המדליות כמחאה להרחקה וקרא להתאחדות בארגנטינה להאריך את חוזהו של המאמן סקלוני.
ליאו מסי איבד את זה אתמול אחרי שהורחק בניצחון ארגנטינה על צ'ילה 1:2. מסי הורחק בדקה ה-39 יחד עם גארי מדל מצ'ילה שדחפו זה את זה. מסי טען בסיום שכל הטורניר היה מושחת וכוון נגד ארגנטינה וסירב לקבל את המדליה על המקום השלישי. זו היתה הרחקה ראשונה של מסי אי פעם במשחק רשמי כשהקודמת היתה במשחק ידידות. מסי הספיק לבשל לסרחיו אגוארו בדקה ה-12 ופאולו דיבאלה קבע 0:2 בדקה ה-22. צ'ילה רק צמצמה מרגלי ארתורו וידאל (59 בפנדל). ארגנטינה נקמה בקטן בצ'ילה שניצחה אותה פעמיים רצופות בגמר הטורניר.
מסי אמר בסיום: "השופט היה יכול להוציא לנו צהוב וזה היה נגמר. גם לא השתמשו בטכנולוגיית ה-VAR לראות מה קרה. אולי בגלל הביקורת שלי בפעם הקודמת על השופט במשחק אחרי ברזיל נהגו בי כך". כזוכר, אחרי ההפסד לברזיל 2:0 טען מסי: "ברזיל מנהלת את כל הטורניר הזה".
הפרעוש המשיך: "אנחנו לא צריכים להיות חלק מחוסר הכבוד שנהוג בנו לאורך כל הטורניר ולהיות חלק מהשחיתות הזאת. אני תמיד אומר את האמת ולכן אני רגוע. אם אחרי מה שאני אומר יש לכך השלכות זה לא קשור אלי. אני תמיד כן. מחוץ לכעס שלא יכולתי לסיים את המשחק אני עוזב עם הראש מורם. אני גאה בקבוצת השחקנים הזאת שנתנה את הכל. ואני מקווה שיתנו לה כבוד. חשוב שסיימנו בצורה חיובית את הטורניר".
בקאטלוניה הצטרפו לזעם של מסי על השיפוט וטענו שמדל הצ'ליאני עשה פרובוקציות על מסי ולא הפסיק להעליב אותו. העיתון "מונדו דפורטיבו" יצא בהגנה על מסי וכתב: "זה רק היה הגיוני שהיחיד שלא השתתף בטקס חלוקת המדליות היה מסי. מחאה קטנה שתעשה רעש גדול". גדול.
מסי קרא להתאחדות הארגנטינית להודיע שהמאמן ליונל סקלוני נשאר עד דצמבר: "בטורניר הזה הנבחרת שלנו השתפרה ממשחק למשחק ויש לנו כעת זהות ורעיון איך אנחנו משחקי. זה חשוב שיהיה שקט לנבחרת והשחקנים יידעו שהמאמן ממשיך לפחות עד דצמבר".
לשאלה מי יזכה בטורניר אמר: "ללא ספק ברזיל מצוידת בכל מה שצריך להניף את הגביע, אבל אני מקווה שהשופטים וה-VAR יתנו לפרו את הצ'אנס להתחרות כי היא נבחרת שיודעת להילחם".
כיתוב: מסי טוען שנקמו בו אחרי שמתח ביקורת על השחיתות בטורניר. קרדיט: צילום טלוויזיה
www.facebook.com/Zelazo11

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.