השרה רגב הנחתה לפתוח מחדש את משרדי הרישוי בראשון לציון, רמלה וקרית גת

פוזיציה!
פוזיציה!

בשורה טובה. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב הנחתה לפתוח מחדש את משרדי הרישוי בקרית גת, רמלה וראשון לציון, שנסגרו לפני מספר חודשים. כמו כן, הנחתה השרה רגב כי סניף משרד הרישוי המקומי בקרית אליעזר בחיפה, שאמור היה להיסגר עם פתיחת סניף משרד הרישוי המחוזי החדש בחיפה, ימשיך לפעול כרגיל לטובת תושבי הקריות והסביבה.

בנוסף, הנחתה השרה להרחיב את שעות הפעילות של סניפי משרד הרישוי באשדוד ואשקלון, לכל ימות השבוע מראשון עד חמישי. משרדי הרישוי הופעלו עד כה על ידי הרשויות המקומיות, בתמיכת אגף הרישוי במשרד התחבורה. השרה רגב הנחתה את גורמי המקצוע במנהל התנועה במשרדה לבחון את המשמעויות הנלוות לפתיחה המחודשת של סניפי משרד הרישוי שנסגרו.

השרה רגב ציינה כי במקביל לפעילות משרד התחבורה להנגשת שירותי הרישוי והרכב לציבור הרחב, באמצעות מגוון רחב של שירותים מקוונים, בכוונתה לאפשר גם לאזרחים המחויבים לבצע פעולות במשרד הרישוי, להגיע לסניף הקרוב לביתם ככל הניתן ולאפשר להם לקבל שירות מהיר ויעיל.

יצוין כי כיום ניתן לבצע את מרבית פעולות הרישוי באתר האינטרנט של משרד התחבורה, בסניפי דואר ישראל, בעמדות הרישיומט שבסופר פארם ובמוקד הטלפוני (5678*). אזרח שנדרש בכל זאת להגיע ולקבל שירות באחד מ-30 סניפי הרישוי הפרוסים ברחבי הארץ, יוכל לעשות זאת בקלות ובנוחות, באמצעות זימון תור מראש.

דוברות משרד התחבורה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.