מחשש להתפרצות גל שני של קורונה

מחשש להתפרצות גל שני של קורונה: ראש העיר חיפה תחמיר הוראות מול בתי הספר ומוסדות ציבור באזורים בהם ריבוי חולים, תגביר את הפיקוח על הנחיות הריחוק החברתי והתו הסגול בעסקים ותחריף אכיפה כללית:

"הקפדה על ההנחיות היום תצמצם את התחלואה בחודשי הקיץ",

את הדברים אמרה ראש העיר חיפה, עינת קליש רותם, בפגישת עדכון אותה קיימה עם נציגי פיקוד העורף בראשותו של מפקד מחוז חיפה אל"מ רלי מרגלית. עוד השתתפו בפגישה סגן ומ"מ רה"ע נחשון צוק, מנכ"ל העירייה אוהד שגב ומנהל אגף הביטחון יאיר זילברמן.

בפגישה הציגו נציגי פיקוד העורף את הגידול במספר חולי הקורונה בעיר, ובפרט באזורים בהם קיימת מגמת הידבקות גבוהה ומדאיגה. הצוות דן בצעדים הנדרשים לבלימת הגידול בין היתר באמצעות הגברת הפיקוח על קיום הנחיות הבידוד החברתי, שמירה על מרחק ועטית מסכות במרחב הציבורי וקיום הנחיות התו הסגול בעסקים.

בנוסף, ראש העיר פועלת מול קופות החולים להגדיל את מספר הבדיקות במוקדים בהם מתגלים חולי קורונה.   

רה"ע עינת קליש רותם: "באם לא ננקוט בפעולות המנע הכרחיות עכשיו, אנו עלולים למצוא את עצמנו תוך שבועות ספורים במצב בו יוטל סגר על שכונות שלמות בעיר, ואפילו חלילה בעיר כולה, כפי שהוחלט ביפו ובמקומות נוספים בארץ. הגדלת מספר הבדיקות והקפדה על הנחיות משרד הבריאות תאפשר לכולנו לעבור את הקיץ בבריאות ובשלום. כשיש ספק אז אין ספק".

צילום ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.