מתקדמים: עבודות התשתית פארק תעשיות צפת נכנסו לשלב הסופי

הבשורה הגדולה של ראש עיריית צפת שוקי אוחנה מתקרבת בצעדי ענק: לאחר עבודות פיתוח אינטנסיביות שהתבצעו במהלך השנה האחרונה, נכנסו הצוותים בפארק תעשיות צפת המתחדש לשלב הסופי. המשמעות: לאחר הדיווח למשרד הכלכלה- תחילת שיווק לראשונה זה שנים רבות בבירת הגליל!

הפעילות לפיתוח פארק התעשיות הינה כחלק מהכשרת העיר להתרחבות משמעותית הצפויה עם הקמת שכונת מצפה ימים. השבוע נכנסו עבודות התשתית, חשמל וביוב לשלבים הסופיים. בשבועות הקרובים, עם סיומם יחל השיווק על ידי משרד הכלכלה של 213 דונם בפארק תעשיות צפת, המגרשים משווקים בפטור למטרות תעשייה בלבד. במקביל, עמלים בעיריית צפת יחד עם משרד הכלכלה להכשיר עוד 24 דונם שיהיו מיועדים למסחר. השטחים משווקים עם הנחה משמעותית של כ-90% – עלות כל דונם מוערכת בכ- 450,000 שקלים אך למטרות תעשייה (בכפוף לתנאי משרד התמ"ת) מחיר כל דונם יעמוד על כ-45,000 ₪ בלבד!

במקביל, בעיריית צפת ומשרד הכלכלה החלו בעבודות נרחבות לפיתוח כלל אזור התעשייה מבחינת תשתיות, כבישים, מדרכות, תאורה, שילוט, מיתוג וכדומה, כאשר שר הכלכלה הקצה סכום של 15 מיליון שקלים לפיתוח המקום. במשרד הכלכלה יחד עם עיריית צפת מקדמים בימים אלו מו"מ עם מספר מפעלים גדולים כחלק מהרצון לפתח את הפאר ולסייע ביצירת מקומות תעסוקה והעיר צפת כולה.

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ציין: "פארק התעשיות צפת מהווה בשורה חשובה לתושבי הצפון בכלל וצפת בפרט. הפארק יהיה מנוע צמיחה אדיר לגליל כולו, יספק אלפי מקומות עבודה לתושבי האזור וימשוך אחריו תעשיות מתקדמות אשר יקדמו את אזור הגליל ויהפוך את צפת למוקד עלייה לרגל לתעשיינים יזמים ומעסיקים".

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "צפת נמצאת בעיצומה של מהפכה המביאה רוח רעננה וחדשה לעיר- זה הזמן להשקיע בפארק תעשיות צפת המתחדש ולהנות מכל הטוב שקורה בצפת-התעוררות תרבותית, חיזוק מערכת החינוך, שיפור איכות החיים, פיתוח התשתיות, חיזוק התיירות, החזרת הספורט והחייאת המסחר אנו מקימים שכונה חדשה עם 6700 יח"ד עם הנוף הכי יפה בארץ ואיכות חיים מהגבוהות בישראל. אני מתחייב לתת ליזמים ומשקיעים מסלול ירוק וליווי אישי לאורך כל הדרך, בואו הצטרפו להצלחה ולמהפכה בצפת".

קרדיט : עיירית צפת

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.