לאחר חודשיים: הילד איתי מאיר שוחרר

בצל התפשטות מחלת הקורונה ושבועיים לפני חג החירות, יש גם בשורות משמחות: יותר מחודשיים לאחר שהובא למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כשהוא במצב קשה, שוחרר ביום רביעי בבוקר הילד איתי מאיר אוסקר בן ה-5, כשהוא מוגדר במצב קל. עם שיחרורו הועבר הילד למחלקת שיקום ילדים במרכז הרפואי שיבא תל השומר בתל אביב, שם יאושפז.

ב-19 בינואר פרצה שריפה בבית המשפחה, שבעקבותיה הובא איתי מאיר למרכז הרפואי במצב קשה, מונשם ומורדם, כשהוא סובל מכוויות נרחבות בגופו ומשאיפת עשן. לאחר שנבדק בחדר מיון ילדים וקיבל טיפול בחדר ההלם, הועבר איתי מאיר ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, בניהולו של ד"ר זאב סוניס, שם אושפז במשך כחודש וחצי. לאחר שחלה הטבה במצבו, הועבר לאישפוז במחלקת כירורגית ילדים, משם כאמור שוחרר ביום רביעי השבוע.

במהלך התקופה בה אושפז במרכז הרפואי, עבר איתי מאיר לא פחות מ-7 ניתוחים ע"י צוות היחידה לכירורגיה פלסטית וכוויות, במטרה לטפל בכוויות הקשות, תוך ייצוב ושיפור מצבו.

מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית וכוויות, ד"ר לאוניד קוגן: "איתי מאיר הגיע עם כוויות דרגה 3 בכ-40-35 אחוזים מגופו, ובהם ראש, צוואר, חזה, גב וגפיים (ידיים ורגליים). מדובר בכוויות הנחשבות לעמוקות וחמורות ביותר. מטרת הניתוח הראשון שהילד עבר היתה להסיר את הרקמה שנפגעה בעקבות הכוויה, ובניתוחים הבאים בוצעה בגופו השתלת עור, במטרה לשחזר את האיברים שנפגעו. למרות שהניתוחים הוגדרו כמוצלחים ביותר, לאיתי מאיר יש עדיין דרך ארוכה לעבור בביה"ח שיבא תל השומר".

לקראת שיחרורו של איתי מאיר, ביקרו אותו מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, וסגנית מנהלת הסיעוד, הלן מלכה-זאבי, שהיא דודתו של הילד. ד"ר ברהום בירך את הצוות הרפואי והסיעודי על העבודה המצוינת שעשו, ואיחל לאיתי מאיר ולאמו בריאות והצלחה בהמשך הדרך.

אמו של איתי מאיר, אליס מלכה-אוסקר, ששהתה לצידו במהלך החודשיים בהם היה מאושפז: "אנו מסיימים כאן תקופה ארוכה ולא פשוטה, במהלכה בית החולים היווה עבורנו בית, עם עובדים שהפכו לחלק מהמשפחה. אני מבקשת להודות לכל הצוותים המדהימים מכלל המחלקות, שטיפלו באיתי מאיר במסירות נפש, במקצועיות ועם המון אהבה. מעבר לטיפול המקצועי, הצוותים החזירו לבני את החיוך, את הביטחון ואפילו את האהבה העצמית, ואלו דברים חשובים לא פחות".

צילום: רוני אלברט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.