הצלחה אדירה לפרויקט העסקת בני הנוער בעיריית נוף הגליל

כ-300 בני נוער בגילאי 16- 18 נענו להצעת העבודה יוצאת הדופן שיזם ראש העיר, רונן פלוט, במטרה לסייע לנוער בתקופת הקורונה ולחזק את תחושת השייכות שלהם לקהילה

אתמול היה יום העבודה האחרון של בני הנוער במיזם "רווח נקי" שהחל בחודש יולי ובמסגרתו הועסקו כ 300 בני נוער בעבודות ניקיון העיר .  העבודות בוצעו בשני מחזורים בכפוף להנחיות משרד הבריאות. ראש העיר רונן פלוט שיזם את הפרויקט הסביר כי  מעבר לתמורה הכספית, מדובר במיזם חינוכי וחברתי ערכי חשוב מאין כמוהו שמחזק את תחושת השייכות  של בני הנוער לעיר ולקהילה.

העובדים הצעירים חולקו לקפסולות ובהתאם להנחיות הבריאות צוותו למנהלי הרובעים בעירייה: דימה ריינס, דני ורניקוב, חיים אדרי, שלמה דהאן, מאיר סיבוני, משקה קורן, יעקוב בולוס, אבי אלמליח, ויואב כדורג'י. מנהלי הרובעים ליוו את בני הנוער לאורך כל שעות העבודה ודאגו להם לשתייה, כובע, חולצה, מסכה, כפפות ומים. "מנהלי הרובעים התייחסו אליהם כמו אל הילדים הפרטיים שלהם  ותוך כדי העבודה נוצר קשר אמיץ וחם", סיפרה ראש מינהל עירוני, לאה ספיר, וציינה את שיתוף הפעולה והתמיכה של סגן ראש העיר, אלכס גופמן.  

מנכ"לית העירייה, חוה בכר, שהובילה את התחום החינוכי-ערכי של פרויקט הנוער יחד עם מנהל תחום הפרט במינהל החינוך, אלכס קוזאק סיפרה כי בני הנוער  עשו עבודה מצוינת תוך הקפדה מלאה על הנחיות הבריאות.

בעירייה מציינים כי נוף הגליל היא הרשות היחידה בארץ שיזמה פרויקט מסוג זה בהיקף הכולל את כל בני הנוער ומאפשר לכולם לקחת חלק בעבודה תמורת שכר בחופשת הקיץ. "זאת יוזמה נהדרת", סיכמה מעיין חיטו, יו"ר מועצת הנוער העירונית, "סוף סוף מישהו דאג שתהיה תעסוקה לנוער בחופש הלא רגיל הזה,  כשאין לאן לצאת, אין איפה לעבוד ואין באמת אפשרות לבלות בגלל הקורונה"

קרדיט : נוף הגליל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.