הסייעת נשארה לעבוד בגן,

הילדה חזרה על תקן הגננת

מפגש מרגש בגן ילדים בנוף הגליל: חנה אנור, סייעת וותיקה, הופתעה לגלות כי עדן אוזן, הגננת החדשה בקייטנה היא לא אחרת מאשר הילדה שלמדה אצלה בגן לפני 20 שנה "היא הייתה גננת קטנה שאהבה לעזור לצוות בגן  עוד כ כשהייתה ילדה בת 4 " סיפרה בהתרגשות

עדן אוזן הייתה בת ארבע בלבד כשגמלה בליבה ההחלטה להיות גננת. "כששאלו אותי מה אני רוצה כשאהיה גדולה אמרתי גננת והתכוונתי להיות גננת. זה היה החלום שלי עוד כשהייתי ילדה בגן הדר ואני זוכרת היטב איך הייתי נהנית לעזור לצוות בגן ולחנה הסייעת".

עדן הגשימה את חלומה וסייעמה לימודי תואר ראשון בהוראה לגיל הרך. "מאוד רציתי לחזור וללמד בגן ילדים בעיר. כשנודע לי על השיבוץ בקייטנה בגן סביון מאוד התרגשתי, עבורי זאת  סגירת מעגל לחזור וללמד בגן ילדים בנוף הגליל"

ההתרגשות הלכה והתעצמה כשעדן התייצבה במקום עבודתה החדשה בגן סביון ונפגשה עם הסייעת יד ימינה . לקח להן שתי דקות לזהות  זו את זו מפגישתם האחרונה לפני  20 שנה, אז עדן הייתה ילדה בת 4 בגן הדר וחנה הייתה הסייעת. "אני עובדת כבר 25 שנה כסייעת בגני הילדים, אני נפגשת עם הרבה ילדים "שגדלו עלי" אבל זאת פעם ראשונה שילדה בגן שלי הופכת לגננת ואני עובדת אתה כסייעת בגן. "

 רגע המפגש בין השתיים הפך למפגן של חיבוקים ודמעות של התרגשות אדירה. "חנה החזירה אותי 20 שנה אחורה לימים שהייתי ילדה בת 4. היא סיפרה לי איך עוד כשהייתי ילדה קטנה נהגתי לעזור לה ולגננת לנהל את הגן." סיפרה עדן.  כשהגיעה לביתה בסיום יום העבודה הראשון בגן עדן מיהרה לפתוח את אלבום התמונות שלה ולמצוא את תמונת המחזור של גן הדר בה היא מצולמת יחד עם חנה הסייעת "חנה לא השתנתה, היא נשארה סייעת מדהימה, מסורה ואוהבת" סיפרה בהתרגשות .

למרות השנים שחלפו ומאות הילדים שלימדה בתקופת עבודתה בגני הילדים חנה זכרה היטב את הילדה עדן  :"אני זוכרת את כל הילדים שלומדים אצלנו ונהנית לראות אותם גדלים ומצליחים. עדן הייתה ילדה מיוחדת שבלטה בהיותה "גננת קטנה" אבל כמובן שאני זוכרת גם את הילדים האחרים, חלקם עד היום באים אלי ומספרים לי איך הם מתקדמים ומצליחים"

גם ראש העיר רונן פלוט התרגש מסיפורם המיוחד של הסייעת והגננת : "הסיפור ממחיש את האווירה החמה והמשפחתית השוררת בגני הילדים שלנו ובכל מערכת החינוך העירונית" אמר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.