אלופים נהריינים!

עומרי מלכה ולינוי גבע צילום: עיריית נהריה

ההמנון הלאומי הושמע פעמיים באולם הספורט באלבמה ארה"ב, כששני ספורטאים נהריינים: אור משה ונמרוד ריידר זכו במקום הראשון במשחקי אליפות העולם. הישגים מרשימים גם לשייטים: עומרי מלכה ולינוי גבע בשיוט הבנים בגינוסר

הישגים נוספים לספורט הנהרייני! נמרוד ריידר זכה בשבוע שעבר במקום הראשון במשחקי אליפות העולם בג׳ו ג׳יטסו שהתקיימו בארה"ב. נמרוד ריידר, זכה לפני כחודשיים במקום הראשון באליפות אירופה בג'ו-ג'יטסו שהתקיימה בהיכל הספורט עין שרה בנהריה ולאחר הישג נוסף שרשם באליפות העולם, זכה בכרטיס למשחקי אליפות העולם היוקרתיים שם גבר על יריביו בדרך למקום הראשון על הפודיום. ריידר נסע במשלחת הישראלית לאליפות שהוביל המאמן הלאומי אילן בוארון. ברכות גם למאמן הוותיק אילן תורג׳מן שמלווה את נמרוד לאורך כל הדרך.

זכייתו של ריידר הגיעה פחות מיומיים לאחר זכייה מרשימה נוספת והפעם של אור משה שזכה במקום הראשון במשחקי אליפות העולם בקיקבוקס. אור בסיוע מאמנו דרור וולורד ממועדון 'הלוחם והרוח' בנהריה השתתפו בחודשים האחרונים בתחרויות רבות בארץ ובחו"ל שהיו ההכנה לאליפות בה השתתפו מתמודדים בכירים מעשרות מדינות ובסיום סבב הקרוב ניצב אור משה במרכז הפודיום והתקשה להסתיר את התרגשותו בזמן שהתנגן ברקע ההמנון הלאומי.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "יישר כח ענק וברכות לנמרוד ואור על ההישגים המרשימים. הבאתם גאווה וכבוד גדול לעיר נהריה ולמדינת ישראל כולה. התרגשנו מאוד לשמוע פעמיים את ההמנון מתנגן באולם התחרויות בארה"ב. כל הכבוד גם למאמנים שמלווים אותם לאורך כל הדרך: אילן ודרור שאין ספק שגם להם יש חלק בלתי נפרד מההצלחה".

גם שייטי הימיה של נהריה רשמו הישגים מרשימים. עומרי מלכה זכה במדליית כסף ולינוי גבע במדליית ארד בתחרות 'שיוט הבנים' המסורתית שהתקיימה בגינוסר. את השייטים המוכשרים ליווה מנהל הימייה ראובן פליט. "זה מרגש כל פעם מחדש לראות את ההישגים של הספורטאיות והספורטאים הנהריינים שמגיעים אחרי עבודה קשה ואימונים אינטנסיביים ואין לי ספק שזוהי רק ההתחלה!", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.