בשל הצפת הנחלים הסמוכים לצ'ק פוסט: הכניסה לחיפה מכיוון גשר פז נחסמה לתנועה

גשם על גג הבית
גשם על גג הבית

מאז יום חמישי ירדו בחיפה כ-150 מ"מ גשם – נתון המהווה 25 אחוז מהממוצע השנתי ומציב את חיפה בראש רשימת היישובים הגשומים בארץ

בשל כמויות המשקעים החריגות שירדו בחיפה ובכל המרחב הסמוך לכרמל מאז יום חמישי, נחסם לתנועה בשעה זו איזור הצ'ק פוסט, לכיוון גשר פז והעיר התחתית, שהוצף לחלוטין, כמו גם הרחובות הסמוכים לאיזור חוף שמן. בשל כך, ניתן בשלב זה להיכנס ולצאת לחיפה וממנה מכיוון צפון באמצעות כביש 22 בלבד.

מערכת הגשם שהחלה ביום חמישי הביאה עימה כמויות גשמים חריגות במיוחד – מאז יום חמישי ירדו בחיפה כ-150 מ"מ גשם – נתון המהווה 25 אחוז מהממוצע השנתי ומציב אותה בראש רשימת היישובים הגשומים בארץ.

כמויות חריגות אלה, יחד עם המשקעים הרבים שירדו ביישובים הסמוכים, הביאו להצפתם של הנחלים הזורמים לחיפה מצפון המדינה וממזרחה, דוגמת נחל סעדיה ונחל גדורה, שעלו על גדותיהם והציפו את הרחובות והכבישים הסמוכים להם.

גם בשעה זו פועלים בשטח צוותים מתוגברים של עיריית חיפה, אשר נותנים מענה לכל צורך שעולה, על פי הממצאים העולים במהלך הסיורים המבוצעים בשטח והפניות המתקבלות במוקד העירוני.

במהלך הלילה יבחנו צוותי התפעול העירוניים את גובה המים באיזורים שהוצפו ובהתאם לכך תישקל האפשרות לפתיחת הצירים לתנועה מחדש.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.