הכל בגלל הצ'קים

עו"ד שרין ומורן סולן
עו"ד שרין ומורן סולן. צילום יח"צ

שיא ישראלי? לא בטוח! אבל חמישה ימים בלבד אחרי החתונה, ביקשה הכלה הטריה להתגרש .היא טוענת: "בעלי העלים ממני הפסדים בבורסה ובנוסף העלים את כספי החתונה. הבעל: "ידעתי שהיא קפריזית, אבל לא ידעתי שהיא שקרנית וממציאנית"

האירוע שלפנינו מלמד כי לא צריך יותר מידי סיבות כדי לקבל החלטה להיפרד גם אם נישאת כמה ימים קודם לכן. הזוג בתחילת שנות השלושים לחייו נישא אחרי שנתיים של הכרות. מסתבר שגם הכרות מעמיקה לא תמיד מספיקה כדי להבין דברים שלא יכולת להבין לפני החתונה.

האישה, באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, טוענת, כי בעלה, לא זו בלבד, שהעלים ממנה הפסדים בבורסה במאות אלפי שקלים, התברר לה גם כי המתנות בחתונה מהצד של הבעל לא הועברו כמקובל  לזוג הצעיר אלא הופקדו ישירות בחשבון של הוריו. "הכל כנראה היה מתוכנן מראש. את הכסף שקיבלנו יחד הוא לקח להחזיר חובות והלוואות, את הכסף שהגיע להוריו השאיר אצליהם כי סיפר שהיה חייב גם להם כסף – ולמעשה הוא התוודה בפני שהוא זה שדרש שהכספים יועברו מהאורחים ישירות להוריו".

עכשיו מבקשות עורכות הדין סולן חשיפה של חשבונות הבנק של הבעל הטרי ושל הוריו כדי לחשוף את גובה המתנות שהועברו ביום שלפני החתונה, יום החתונה ויום לאחר מכן. "רק אחרי נדע את גודל התרמית".

במקביל היא מבקשת גט מהיר. העילה: חוסר אמון בינה לבין בעלה. "בעלי העלים ממני הפסדים בבורסה ובנוסף העלים את כספי החתונה", ציינה. בינתיים נשלחו בני הזוג לישוב סיכסוך, לא לפני שהבעל הטיח דברים קשים באשתו ואמר בין היתר: "ידעתי שהיא קפריזית אבל לא ידעתי שהיא שקרנית וממציאנית". עוד  הוא הוסיף" "הכל התחיל ונגמר שהאקס שלה, איתו היתה ארבע שנים, התייצב בחתונה והיה צמוד אליה ברחבת הריקודים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.