למרות גילו המופלג, של הבעל, האישה חושדת כי הוא מנהל רומן עם… כלתו

במקביל מבקשת האישה מבית הדין הרבני כי יורה לבעלה בן ה-81 להשתמש רק בסכינים מפלסטיק
עו"ד שרין ומורן סולן
עו"ד שרין ומורן סולן. צילום יח"צ

הדרמה ההזויה הזו בין בני הזוג, לשניהם אלו נישואים שניים, החלה לפני מספר חודשים כשלדירתם של הזוג, הבעל בן 81 והאישה בת 58 , הוזעקה משטרה אחרי שהאישה השליכה את כל הסכינים והמזלגות שהיו בבית מחשש כי בעלה יפגע בה או יפגע בעצמו.

במקביל ,פנתה האישה לבית הדין הרבני וגוללה באמצעות פרקליטתה עורכות הדין שרין ומורן סולן, דרמה יוצאת דופן ממנה עולה כי הבעל , למרות גילו המבוגר, מנהל מזה זמן רומן עם כלתו בת ה- 47. "הוא רוצה ללכת שילך אליה וייתן לי גט, שיעזוב את הבית ויעביר את כולו על שמי", טענה האישה בפני עו"ד סולן.

הבעל, ששמע את טענות אשתו, הדגיש כי היא הוזה. "אני בגילי לא מנהל ולא יכול לנהל רומן עם אישה צעירה" הוא אמר לאשתו כמה פעמים. "אני כבר אחרי השטויות האלה". עוד הוסיף כי אשתו נכנסה להיסטריה בענין הסכינים ואין לכך שום הצדקה. "אם במטוס מותר לאחוז בסכין ממתכת, מדוע בבית שלי אני לא יכול להחזיק סכיני מתכת לטובת חיתוך סלט?"

כשהגיעה המשטרה לביתם של בני הזוג, היא חזרה כלעומת שבאה כי לטענת הבעל אשתו לא הצליחה להוכיח שיש לו כוונות רעות ומדובר בסכסוך הזוי, שנולד כנראה מסיבות אחרות ואינו קשור לעובדה שהסכינים הושלכו על ידי האישה מהבית.

עורכות הדין שרין ומורן סולן, המייצגות את האישה, מבקשות בתביעה גט וצו שיורה לבעלה לעזוב מיד את הבית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.